Citat:
Ursprungligen postat av
Extremefly
Kroppen hittades inne i buskarna, så det känns väl inte som sjukdom direkt om personen är inne i buskarna. En alkis som skulle pissa och fått hjärtstopp kanske så fall, en hemlös eller bråk i närheten av platsen. Känns inte som de bästa stället att gömma en kropp på. Vägen intill verkar ganska trafikerad med tydlig överblick av platsen. Skulle man haft ihjäl någon i Malmö så åker man nog inte till Trelleborg för att dumpa kroppen. Då finns de nog bättre ställen ute i skogarna eller i vatten.
Att dom inte har lyckats identifiera personen än tyder väl på utländsk person? Eller att ansiktet är illa tilltufsat. Hemlös borde också gå bort för såna borde polisen känna till ändå. Självmord känns också långsökt med tanke på fyndplats
Min spekulation är att BO kan vara en av de tiggare som brukade sitta
vid valen. Kroppen är inte identifierad då de befinner sig i landet illegalt. Anledningen är att tidigare har man sett flertalet av de individerna vandra genom Hamngatan mot Maxi hållet. Självklart endast en väldigt tunn indicie från min sida utifrån det jag läste på TV4. Man bör ju dock kunna säkerställa om
Det är en Man eller kvinna som omkommit. Tragiskt oavsett, Vila ifrid.