Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 15:29
  #1
Avstängd
Fabianzzos avatar
Om jag går in i en tråd och bara skriver exempelvis ”Rubrik justerad / Mod”, bryter jag mot flashbacks regler då? Kan jag få en varning?
2024-04-15, 15:31
  #2
Medlem
Fummys avatar
självklart eftersom det är trams.
2024-04-15, 15:31
  #3
Medlem
NollFemNollFems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Om jag går in i en tråd och bara skriver exempelvis ”Rubrik justerad / Mod”, bryter jag mot flashbacks regler då? Kan jag få en varning?
0.03
https://www.flashback.org/regler
2024-04-15, 15:33
  #4
Medlem
SvenHelsings avatar
0.12. Olovlig identitetsanvändning

Det är inte tillåtet att skapa eller förse konton med andras identitetsuppgifter i syfte att sabotera eller trakassera, alternativt att felaktigt utge sig för att vara admin eller moderator.
2024-04-15, 15:41
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabianzzo
Om jag går in i en tråd och bara skriver exempelvis ”Rubrik justerad / Mod”, bryter jag mot flashbacks regler då? Kan jag få en varning?

Det framgår tydligt av regelverket. Har du inte löst det?

Självklart riskerar du i allra högsta grad en varning.
2024-04-15, 17:37
  #6
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
0.12. Olovlig identitetsanvändning

Det är inte tillåtet att skapa eller förse konton med andras identitetsuppgifter i syfte att sabotera eller trakassera, alternativt att felaktigt utge sig för att vara admin eller moderator.

Borde inte kunna missförstås kan man tycka. Och med det låser vi denna onödiga tråd

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback