Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 03:55
  #1
Medlem
olasvenssons avatar
Min mobiltelefon, vilket är en Motorola, frös för första gången. Det har aldrig hänt förut att bildskärmar fryser. Det gick inte att göra något. Inte heller stänga av mobilen.

Tack och lov har jag endast fem minuter till ett företag som lagar mobiler, så jag cyklade dit.

Biträdet höll nere start/stopp knappen och samtidigt höll nere knappen för att sänka ljudet med i fem sekunder. Efter det tryckte biträdet på start/stopp knappen och då vaknade mobilen.

Gäller denna manöver på alla mobiler?
Annat?
__________________
Senast redigerad av olasvensson 2024-04-15 kl. 03:58.
Citera
2024-04-15, 06:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Min mobiltelefon, vilket är en Motorola, frös för första gången. Det har aldrig hänt förut att bildskärmar fryser. Det gick inte att göra något. Inte heller stänga av mobilen.

Tack och lov har jag endast fem minuter till ett företag som lagar mobiler, så jag cyklade dit.

Biträdet höll nere start/stopp knappen och samtidigt höll nere knappen för att sänka ljudet med i fem sekunder. Efter det tryckte biträdet på start/stopp knappen och då vaknade mobilen.

Gäller denna manöver på alla mobiler?
Annat?

Det är vanligt att detta fungerar:
Antingen hålla in "power on"
Eller som I ditt fall "power on" + en annan knapp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback