2024-04-14, 19:17
Medlem
Läst i Kungsbackaposten:

En chef i eller utanför Kungsbacka är på AW i Kungsbacka förra sommaren. Efteråt delar han taxi med en ung kvinna som jobbar för honom. I taxin tar han på henne. Han försöker få komma med henne hem. Senare på natten skickar han nakenbilder på sin fru. Han berättar att de är swingers. Han tycker det är viktigt att detta inte "kommer ut på byn" som han säger till henne.

MEN, det ska det visst göra! Vem fasen är detta?

Chef, Kungsbacka, 50-årsåldern, swinger.
Citera
2024-04-14, 19:30
Medlem
Vad exakt är det för brott som har begåtts?

Orka starta en tråd om varenda fyllo som nånsin tafsat lite tafatt på en bekant halv tre på morgonen.
Citera
2024-04-14, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw

Orka starta en tråd om varenda fyllo som nånsin tafsat lite tafatt på en bekant halv tre på morgonen.

Förmodligen ofredande.
Citera
2024-04-14, 19:50
Moderator
OYs avatar
Citat:

Brottet som mannen åtalas för är sexuellt ofredande.

Källa: Ingress ur betalartikel https://www.kungsbackaposten.se/nyheter/swingande-chef-misstanks-ha-sexofredat-ung-anstalld.1e1ccecf-f567-411c-9d87-4eec9fe8d73d
Citera
2024-04-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Brottet som mannen åtalas för är sexuellt ofredande.

Källa: Ingress ur betalartikel https://www.kungsbackaposten.se/nyheter/swingande-chef-misstanks-ha-sexofredat-ung-anstalld.1e1ccecf-f567-411c-9d87-4eec9fe8d73d

Jo, men jag har både spottat ut tuggummi i ankdammar och knuffat till folk när jag varit full. Varför ska vartenda snedsteg få en outartråd på Flashback? Folk gör misstag. Sluta förstöra människors rykten.
Citera
2024-04-15, 07:20
Medlem
Citat:
Jo, men jag har både spottat ut tuggummi i ankdammar och knuffat till folk när jag varit full. Varför ska vartenda snedsteg få en outartråd på Flashback? Folk gör misstag. Sluta förstöra människors rykten.

Tvingar man sig på en ung tjej i en taxi, så förstör man själv sitt eget rykte.
Citera
2024-04-15, 07:28
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
Vad har du att göra med de sakerna du räknar upp i trådstarten?
Stör du dig på att det finns ett swingerpar på orten och det är det du vill säga men inte törs?
Citera
2024-04-15, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Vad har du att göra med de sakerna du räknar upp i trådstarten?
Stör du dig på att det finns ett swingerpar på orten och det är det du vill säga men inte törs?

Ja alltså, det är en sammanställning från ingressen. För att få reda på vem det är så behövs så mkt info som möjligt. Detta var ett försök till det. Om dom är swingers bryr jag mig inte det minsta om.

Jag har svårt att förstå era reaktioner här gubbar. En man är chef över en tjej, utnyttjar situationen till max, ofredar henne sexuellt. Svinaktigt beteende.
Citera
2024-04-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo

Jag anser att tafsande inte räcker för att få ens rykte förstört på FB.

Fan vad drygt det är att den hämndlystna gen z har hittat hit och tagit sin social media-mentalitet med sig. Spara er hämndlystnad till våldtäktsmän och sverigehatare, era små skitungar.
Citera
2024-04-15, 14:26
Medlem
Citat:
Jag anser att tafsande inte räcker för att få ens rykte förstört på FB.

Fan vad drygt det är att den hämndlystna gen z har hittat hit och tagit sin social media-mentalitet med sig. Spara er hämndlystnad till våldtäktsmän och sverigehatare, era små skitungar.

Tjejen sov i taxin, då passade hennes chef på att ta på hennes bröst och kön. Fult som helvete.

Jag bryr mig inte om vad du anser. Och för övrigt, vad tuff du är bakom datorskärmen, gubbe lille.
Citera
2024-04-15, 14:34
Medlem
Jag har blivit tagen på kuken på ett dansgolv.

Så vadå?
Citera
2024-04-15, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Jag har blivit tagen på kuken på ett dansgolv.

Så vadå?

Jag också. Gjorde mig ingenting. Så vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in