2024-04-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallandsbo
Tjejen sov i taxin, då passade hennes chef på att ta på hennes bröst och kön. Fult som helvete.

Jag bryr mig inte om vad du anser. Och för övrigt, vad tuff du är bakom datorskärmen, gubbe lille.

Ja, det är fult gjort. Men inte tillräckligt för att få sitt liv förstört.

Gen z är så socialt handikappade att de inte kan lösa problem själva - alla konflikter ska tas itu med genom att försöka involvera så många främlingar på nätet som möjligt, vilket bara förvärrar allt. Chefens tafsande på fyllan är ett problem som bara behöver tas itu med av chefen, offret och rättsväsendet.

Och varför är det så viktigt för dig att han är swinger? Det låter mer som att du är nyfiken och skvallersugen än som att du bryr dig om offret.
Citera
2024-04-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Ja, det är fult gjort. Men inte tillräckligt för att få sitt liv förstört.

Gen z är så socialt handikappade att de inte kan lösa problem själva - alla konflikter ska tas itu med genom att försöka involvera så många främlingar på nätet som möjligt, vilket bara förvärrar allt. Chefens tafsande på fyllan är ett problem som bara behöver tas itu med av chefen, offret och rättsväsendet.

Och varför är det så viktigt för dig att han är swinger? Det låter mer som att du är nyfiken och skvallersugen än som att du bryr dig om offret.

Som jag skrivit tidigare i tråden, det bekommer mig inte det minsta att han är swinger. Det är mer för att beskriva honom och minska urvalet. Om man vill få fram vem det är, så är det ju bra med så mkt info som möjligt.

En del av tafsar-/förgriparproblematiken, är just att de flesta som ägnar sig åt det, gör det i hemlighet. Då tror de att det är fritt fram.
Jag har förstått vad du tycker, jag tycker inte samma. Vi kommer inte längre i den diskussionen.
Citera
2024-04-15, 19:14
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Läst i Kungsbackaposten:

En chef i eller utanför Kungsbacka är på AW i Kungsbacka förra sommaren. Efteråt delar han taxi med en ung kvinna som jobbar för honom. I taxin tar han på henne. Han försöker få komma med henne hem. Senare på natten skickar han nakenbilder på sin fru. Han berättar att de är swingers. Han tycker det är viktigt att detta inte "kommer ut på byn" som han säger till henne.

MEN, det ska det visst göra! Vem fasen är detta?

Chef, Kungsbacka, 50-årsåldern, swinger.
Jag vet en chef som kan ha jobbat i Kungsbacka då och som är mycket välkänd för att göra konstiga saker på fest. Att följa med unga flickor hem eller eventuellt visa röven offentligt är inga problem för honom.
Ständiga popups från Mötesplatsen under jobbmöten där han var presentatör var tydligen också en vana.
Däremot tvivlar jag på att han är gift men vem vet om han gått till nån swingersklubb och råkat få tag på nån eller om han träffat nån swinger på nätet.
Citera
2024-04-15, 19:15
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Tvingar man sig på en ung tjej i en taxi, så förstör man själv sitt eget rykte.
Inte om man redan har ett dåligt rykte.....
Citera
2024-04-15, 19:33
Medlem
Citat:
Tvingar man sig på en ung tjej i en taxi, så förstör man själv sitt eget rykte.
Ja men sluta nu. Hon lär klara sig.
Det är fel att tafsa men som sagt ska man outa alla pga fyllemisstag?
Citera
2024-04-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Jag har blivit tagen på kuken på ett dansgolv.

Så vadå?
Man gör inte det på en tjej som har durat av .
Det är både fegt fult och ovärdigt . Tänk om tex din mor kommer hem och har varit full på en fest tex . Sen får du höra att hennes chef har gjort något hemskt med henne.
Blir du glad ledsen arg eller hur tänker du?
Citera
2024-04-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Man gör inte det på en tjej som har durat av .
Det är både fegt fult och ovärdigt . Tänk om tex din mor kommer hem och har varit full på en fest tex . Sen får du höra att hennes chef har gjort något hemskt med henne.
Blir du glad ledsen arg eller hur tänker du?

Jag skulle bli förvånad. Hon har heller ingen chef.
Citera
2024-04-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltochkorkad
Jag skulle bli förvånad. Hon har heller ingen chef.
Du kanske borde anstränga dig lite och bli lite empatisk någon gång i livet .
Citera
2024-04-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Du kanske borde anstränga dig lite och bli lite empatisk någon gång i livet .

Nej. Veklingar ska tuktas.
Citera
2024-04-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Ja men sluta nu. Hon lär klara sig.
Det är fel att tafsa men som sagt ska man outa alla pga fyllemisstag?

Ja HON klarar sig säkert. Men det kommer att hända igen och igen och igen. Det har hänt i alla tider. Just för att er inställning är som den är. Att ni tycker det är ok för en manlig chef att tvinga sig på en ung tjej som sover i en taxi.

Män som inte får av olika anledningar, tar. Det är fan inte ok.
Citera
2024-04-15, 20:45
Medlem
Joakwims avatar
Det är väldigt enkelt, vill man inte riskera sociala konsekvenser så ska man inte tafsa. "fyllemisstag" är ett jävla relativiserande. Det är ingen rättighet att tafsa på fyllan och i synnerhet inte om det finns en maktobalans. Någon taktkänsla måste finnas.

Jag kan köpa att situationer läses av fel och att misstag begås. Då ber man om ursäkt. Att kladda på en däckad anställd i en taxi är inte något simpelt misstag. Det är sexuellt ofredande.

Patetiskt att börja klaga på gen z.
Citera
2024-04-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ja HON klarar sig säkert. Men det kommer att hända igen och igen och igen. Det har hänt i alla tider. Just för att er inställning är som den är. Att ni tycker det är ok för en manlig chef att tvinga sig på en ung tjej som sover i en taxi.

Män som inte får av olika anledningar, tar. Det är fan inte ok.

Nej det är verkligen inte så jag menar. Men hoppas han lär sig en läxa nu ial
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in