Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
1. Du autist-loopar
2. Jag förstår att du får kåtslag när du hör orden "centraliserad makt". Det fick Stalin också, men alltså inte Trump.
Men imponerande ändå att en fanboy som du vågar gå emot ditt runkobjekt.
Nej, inte av centraliserad makt. Det är din vänsterliberala världsåskådning som dreglar åt den tanken. I varenda land i Väst så har det vänsterliberala etablissemanget blivit allt mer auktoritärt och folket allt mer förslavat. Den vanliga människan är ett kryp i deras ögon som enbart existerar för att tjäna deras intressen och som är helt utbytbar. Du är en deras duktiga idioter.
Däremot, som Project 2025 avser, att omstöpa kulturen i USA bort från detta dekadenta vänsterliberala helvete till en mer traditionell och konservativ sådan samt att en gång för alla krossa den globala vänstern och alla dess ondskefulla hydror och fullständigt radera ut den från varenda institution, ja, det är en tanke som ger "kåtslag", för använda mig av ditt vulgära ordförråd. Sverige behöver en liknande vision. Det är väl bara SD idag som har något som ens kan liknas vid en vision, och för att vara ärlig, så finns det många saker som kan förbättras i deras vision. Resterande partier är bara exakt samma vänsterliberala sörja alltihop.
Det finns förstås inget fel med att konservativa har en större vision av hur de vill att samhället ska formas men det är tydligen okej när vänsterliberaler har det.

Problemet som har varit är att det fullständigt saknats visioner inom konservatismen ända sedan efterkrigstiden började och man har ständigt dansat efter vänsterns pipa som ett gäng patetiska fjantar. Jag vet att ni vänsterliberala dårar tror att om bara Trump försvinner så går allt tillbaks till "vanligt", men jag är ledsen att säga det, men Trump är bara början. Trump är ju inte särskilt konservativ egentligen utan bara en populist men han kommer bana vägen för en mycket mer slipad, skicklig och målmedveten radikal konservatism.
Det är ändå lustigt att du vill uttala dig om Project 2025 men när jag frågade dig kunde du inte nämna en enda policy eller vision i det som du anser vara dålig. Du har inte ens läst det utan upprepar bara det du blivit programmerad att säga av media. Jag har inte direkt lusläst det men av det jag läst så var det i stora drag ingenting att klaga på direkt.