2024-04-15, 21:06
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Underbart att något land äntligen försöker de-eskalera de religiösa dårarna i Israel, och det med enbart drönare och lite annat junk. Är väl ganska tydligt att Israel inte kan försvara sig efter det här, men religiösa dårar förblindade av religiöst hat kan nog tänka sig fler desperata aktioner. Benjamin kommer i alla fall att sänkas. Med eller utan att dra med sig Israel i fallet.

.

Israel falla? haha skön Israel hatare, Iran har ingen suck i världen mot något.
2024-04-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Haha tror du inte Iran har högprecision missiler som tar sig in i Israel? Iranier är ett smart och välutbildat folkslag med forskning på världsnivå. De är inga sandnegrer. Bäst för alla om de inte börjar visa muskler mot varandra.
Det är erkänt från båda hållen att Irans attack inte var menad att slå skoningslöst.

Och så, för alla andra att se, berätta vad Iran gjort för mänskligheten, för fred och för utvecklandet när de är så där jävla smarta och välutbildade? Nej just det, de är ett pågående hot mot oss och alla andra, och det är därför de inte har något existensberättigande.

Snyft på den?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Trump säger mycket strunt, hans agerande visar däremot på motsatsen. För närvarande blockerar han stöd till Israel och har så gjort i mer än 4 månader.

Va? Trump blockar ingenting, han är inte President.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Eller så är jag rätt mycket smartare än dig och kan tänka i flera steg framåt och bolla med många olika alternativ samtidigt.

Nej du, försök inte slingra dig.😅

Du skrev vad du trodde (tredje världskriget) och så efterlyste du vad andra trodde.
2024-04-15, 21:08
Medlem
HomoDeuss avatar
Jag sätter mina slantar på Israel. 😁
2024-04-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Israel falla? haha skön Israel hatare, Iran har ingen suck i världen mot något.
Ja jo, så lät propagandan om Ryssland också.
2024-04-15, 21:09
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Nej du, försök inte slingra dig.😅

Du skrev vad du trodde (tredje världskriget) och så efterlyste du vad andra trodde.

Ja? Jag tror det blir tredje världskrig. Vad tror du?
2024-04-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Utveckla gärna!

Ok, läs ditt rövhål: Indien köper råvara för egen vinnings skull UTAN motprestation eller krav tills dess att väst har fått nog, förstår du din lilla fitta?

Det är vad vi kallar för marknadsmässig våldtäkt på ryssarna.

Dessutom så vet vi att ryssarna var mer än lite involverade i attacken på Israel, något som kommer slå tillbaka duktigt tids nog.

Men detta är OT, så håll dig till det.
2024-04-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dufickmalware
Hur länge ska du leva i självförnekelse att alla skrattar åt Iran och dig? Attacken var det största fiaskot sen Iran råkade skjuta ner sitt egna passagerarplan.
Jag lever i en verklighet.
Det är bra låt de skratta. Vänta och se. Iran har gjort nya förflyttningar.
2024-04-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ja? Jag tror det blir tredje världskrig. Vad tror du?

Inte en chans att det blir ett världskrig. Sånt som folk gillar att slänga ur sig för att få lite spänning i sin vardag.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Eller så är jag rätt mycket smartare än dig och kan tänka i flera steg framåt och bolla med många olika alternativ samtidigt.

Det där lät som en rad ur en platsannons på Samhall. 😂

Kan du beskriva dessa alternativ och steg, och hur du kommit fram till din slutsats?
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Ja jo, så lät propagandan om Ryssland också.
Vad är det med Ryssland?
Jämför du Iran med Ryssland? hahah dessutom hårt offtopic Ryssland har inget med saken att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in