Citat:
Ursprungligen postat av
frossten
Jag misstänker att det är så polisen jobbar. De köper zero day exploits från kriminella för att sedan kunna användas för övervakning.
Eller ännu enklare, man kan inte se vem som avlyssnar, som denna hackare, han kunde till och med gå in och lägga på samtalet för att hjälpa kvinnan.
Visar ganska tydligt att man har mycket dålig säkerhet kring avlyssning, en vanlig snubbe kan sikta så bra att han kan själv kan hitta och följa bedragare, tror inte detta handlar om en slump, utan det är mycket enklare än vad man tror.