• 1
  • 2
2024-04-07, 18:54
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Vi ska ha lite vänner över på valborg och tänker en grön ärtsoppa till förrätt, matig sallad baserad på sparris och solrosfrön med röbetts gnocchi som tillbehör till huvudrätt följt av antingen ost eller philadelfia cheascack till efterrätt.

Nu verkar det bli barn närvarande och min sambo hävdar att de äter annan mat än vuxna, så vad äter barn?
Citera
2024-04-07, 18:56
Avstängd
Köp gorby piroger som dom kan värma i mikrovågsugnen.
Citera
2024-04-07, 18:56
Medlem
Dumdrygs avatar
Barn äter bara pannkakor. Inget annat. Pannkakor passar också med ärtsoppa i det traditionella svenska köket.
Citera
2024-04-07, 18:59
Medlem
SnutteFia03s avatar
Pizza funkar alltid.
Citera
2024-04-07, 19:03
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Vi ska ha lite vänner över på valborg och tänker en grön ärtsoppa till förrätt, matig sallad baserad på sparris och solrosfrön med röbetts gnocchi som tillbehör till huvudrätt följt av antingen ost eller philadelfia cheascack till efterrätt.

Nu verkar det bli barn närvarande och min sambo hävdar att de äter annan mat än vuxna, så vad äter barn?

Ge barnen korv med bröd det brukar funka bra. Alla barn älskar väl korv med bröd?
Citera
2024-04-07, 19:10
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ge barnen korv med bröd det brukar funka bra. Alla barn älskar väl korv med bröd?
Ja jag tar också gärna det istället för den menyn som den beskrivs.
Citera
2024-04-07, 19:14
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter

Fick du också alltid korv med bröd när du var på barnkalas när du var barn? Så var det för mig alla barnkalas hade korv med bröd haha. Kanske inte är så idagens samhälle?
Citera
2024-04-07, 19:18
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ja det är lite åt det hållet jag vandrar...
Citera
2024-04-07, 19:19
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Du e ju mest bara vulgär...
Citera
2024-04-07, 19:28
Citat:
Fick du också alltid korv med bröd när du var på barnkalas när du var barn? Så var det för mig alla barnkalas hade korv med bröd haha. Kanske inte är så idagens samhälle?
Tror nog det fortfarande är populärt, dock förväntar sig väl de flesta att även vegankorv serveras samtidigt i så fall. Så var det inte när jag var i kalasåldern för 20 år sen.
Citera
2024-04-07, 19:30
Medlem
Belters avatar
Citat:
Fick pizza en gång när det var lite nytt i Sverige. Tyckte det var märklig smak då. Älskar det ju nu.
Citera
2024-04-07, 19:31
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Du e ju mest bara vulgär...
Ja, det kan lite överstyr ibland men grönärtsoppa är ingen favorit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in