2024-09-11, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Det beror säkert helt på vilken säljare du vänder dig till. Jag har ej fått koordinater utan en plats beskriven samt bilder+video skickat till mig.

Tack
Citera
2024-09-13, 10:22
Medlem
Flouvonnes avatar
Testade att göra min första DD beställning igår! Gick förvånansvärt bra! Fick kontakt med vendorn via en app (lätt att lista ut vilken) runt kl 11. La ordern kl 12 och kunde plocka upp beställningen i en av storstäderna kl 17. Inga gps koordinater inblandade här utan adress, bild och kort mening som beskriver lite mer utförligt vart de gömt paketet kom runt 16 tiden. Noll problem att hitta paketet. Kan ju säga att det knappast blir posten igen.
Citera
2024-09-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Testade att göra min första DD beställning igår! Gick förvånansvärt bra! Fick kontakt med vendorn via en app (lätt att lista ut vilken) runt kl 11. La ordern kl 12 och kunde plocka upp beställningen i en av storstäderna kl 17. Inga gps koordinater inblandade här utan adress, bild och kort mening som beskriver lite mer utförligt vart de gömt paketet kom runt 16 tiden. Noll problem att hitta paketet. Kan ju säga att det knappast blir posten igen.

Va kul och och höra! Jag ska göra likadant nästa månad. Kan du säga vilken förort det var i och i vilken miljö det var i? Skogsområde? I en soptunna på en gångväg? Fuck snuten och postnord! DD är här för att ta över heil DD!!!
Citera
2024-09-13, 10:37
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av synklysen
Va kul och och höra! Jag ska göra likadant nästa månad. Kan du säga vilken förort det var i och i vilken miljö det var i? Skogsområde? I en soptunna på en gångväg? Fuck snuten och postnord! DD är här för att ta över heil DD!!!

Kan säga som så att det var ganska centralt men ändå lite avskilt, var inte mycket folk i omlopp direkt. Tänk bakgata typ. Bilden var extremt tydlig med vart jag skulle kolla för att hitta paketet. Var inte i en soptunna men i någon form av behållare kan man väl säga. Bilden + adressen gjorde det helt omöjligt att missa vart man skulle leta. Fann mina varor på 2 sekunder när man kom dit.
Citera
2024-09-14, 14:27
Medlem
Citat:
Kan säga som så att det var ganska centralt men ändå lite avskilt, var inte mycket folk i omlopp direkt. Tänk bakgata typ. Bilden var extremt tydlig med vart jag skulle kolla för att hitta paketet. Var inte i en soptunna men i någon form av behållare kan man väl säga. Bilden + adressen gjorde det helt omöjligt att missa vart man skulle leta. Fann mina varor på 2 sekunder när man kom dit.

Okej. Tack för svar. Nu blev man lite säkrare.
Citera
2024-09-14, 14:28
Medlem
Citat:

Tänk om man får koordinater in i Rinkeby eller liknande skithåla. Komma dit som svensk ser konstigt ut
Citera
2024-09-14, 14:35
Medlem
Citat:
Tänk om man får koordinater in i Rinkeby eller liknande skithåla. Komma dit som svensk ser konstigt ut

Om du är nojjig för att hämta ett jävla deaddrop är de dags att lägga knarket på hyllan maestro
Citera
2024-09-14, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Om du är nojjig för att hämta ett jävla deaddrop är de dags att lägga knarket på hyllan maestro

Du kan ha en poäng.
Citera
2024-11-03, 13:54
Medlem
Ni som har beställt deaddrop. Kan ni säga vilken förort/stad det var och vart ni hittade det? Alltså försöker inte låta som en snut , bara nyfiken om man beställer dd i Sthlm, vart hamnar det då. Ren nyfikenhet
Citera
2024-11-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ni som har beställt deaddrop. Kan ni säga vilken förort/stad det var och vart ni hittade det? Alltså försöker inte låta som en snut , bara nyfiken om man beställer dd i Sthlm, vart hamnar det då. Ren nyfikenhet
Du tror att någon kommer svara på det här? Om någon här ger location så kommer polisen bara gå dit med hundar och leta.

Skitsamma jag bor ju ändå inte i Stockholm, förvaringsboxar
Citera
2024-11-03, 14:57
Medlem
Haha så om jag skriver Upplands Väsby så kommer swat hänga där hela dagarna? Men håller med , det lät fel det jag skrev haha.. lät som en snut. Men folk kan väl berätta i vilka miljöer iaf dom har hämtat sitt dope. Skit i vilken stad/förot. Ute i skogen? Inne nära i nån stad under en soptunna? Är bara nyfiken. Är inte CIA, lovar.
Citera
2024-11-03, 15:19
Moderator
Morfar-52s avatar
Inlägg infogade./mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in