2024-05-02, 09:50
Medlem
Det behövs deaddrop i alla svenska städer omgående, kosta vad det kosta vill.
Citera
2024-05-05, 23:12
Medlem
fan vad smidigt va hämtade just upp mitt första dead drop paket fan heller att man köper via postnord igen så länge detta alternativ finns!
Citera
2024-05-05, 23:25
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Betalar man en dropkostnad lägger väl sig inte vendors i det. Vet en stor vendor som kan droppa 5 ecstasy för 600. Har dock inte benzo
Det är ett dåligt pris på darknet även på gatan.
Citera
2024-05-06, 13:13
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Det är ett dåligt pris på darknet även på gatan.

Om priset inkluderar DD så är det väl verkligen värt att betala detta. Jag tror dock att dem som kommer börja erbjuda DD vilket lär öka lär bara göra det om man handlar för en viss minimum mängd. Förvånad att säljaren som Psykoslek hänvisar till gör detta för fem Ecstasy.
Citera
2024-06-20, 10:44
Medlem
Det finns inget utbud av deaddrops på FS i norrland,
Luleå, Piteå, Skellefteå saknar helt utbud!.
Citera
2024-06-22, 21:38
Medlem
Xhamsterns avatar
Provade DD i onsdags. Så jävla smidigt, från kontakt till hämtning tog det 6 timmar.

Enda nackdelen är att man ofta måste köpa lite större mängder vilket såklart kostar mer men även kan svida lite rent straffmässigt. Om ni hämtar med bil är det såklart en väldigt god idé att parkera någon gata bort och sedan gå sista biten om det är så att det finns hus i närheten.
Citera
2024-06-24, 19:33
Avstängd
Tycker det är segt att man inte hittar något som är i smärtstillandekategorin som dead drop, mellan typ Värmland-Malmö. Vi som gillar sånt som är i blister är klart diskriminerade på DNM.
Citera
2024-06-30, 12:06
Medlem
Tanke: användare på FS kan donera till den stad man vill se DD i. DD:are får "starta eget bidrag".
Citera
2024-07-07, 20:58
Medlem
Är det 99-100 % säkert att DD läggs så pass välgömt att främlingar som t.ex. är ute och plockar bär råkar hitta ens stash? Tänker om man beställer och sen hämtar upp det hela 24 h senare, är det nästintill säkert att det ligger kvar?
Citera
2024-07-07, 22:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Är det 99-100 % säkert att DD läggs så pass välgömt att främlingar som t.ex. är ute och plockar bär råkar hitta ens stash? Tänker om man beställer och sen hämtar upp det hela 24 h senare, är det nästintill säkert att det ligger kvar?
Det beror ju helt på hur du och din V eller K lagt upp det. Det finns givetvis många sätt att genomföra DD på. Problemet med DD är om V/K friskt återanvänder stället eller är under lupp. DD kommer säkert funka rätt väl i början,men som alltid finns det korkade människor på båda sidor när det gäller DD och det gäller f f a att V/K inte har span på sig. Det kommer givetvis vara de som är mer skickliga på upplägget och de som snabbt fuckar upp det. Men DD kan nästan bli lättare för polisen att få koll på, särskilt då folk är rätt ovana med DD. Mycket beror på hur smarta V/K är men även på beställaren.
Citera
2024-07-24, 09:05
Medlem
Det finns inte en enda DD längre norrut än Umeå och det saknas helt smärtstillande.
Citera
2024-07-25, 10:51
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter

I mitt fall låg det välgömt och var inget som någon skulle ha råkat på "bara så där". DDn var ganska central och tyvärr låg det på ett ställe med många lägenhetsfönster mot punkten. Jag såg till att parkera en bit bort, gick till platsen för droppen, hämtade fort och gick en liten kringelkrok innan jag satte mig i bilen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in