Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-06, 23:26
  #1
Medlem
Någon bra laptop för arbete med pekskärm/touch på rea nu?
Till bra pris. Kap!
Tackar, bockar, niger, gör kullerbytta.
Citera
2024-04-06, 23:35
  #2
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Någon bra laptop för arbete med pekskärm/touch på rea nu?
Till bra pris. Kap!
Tackar, bockar, niger, gör kullerbytta.

Nja jag har inte kollat men brukar väl vara kampanjer typ i februari och sen är priserna billiga närmare sommaren innan de höjs ett par månader innan black friday så att de har rea.
Du borde inte jaga rea utan ha koll på priserna mer då rea egentligen är ganska mycket bluff.
Vad är det som du ens vill ha egentligen? Är det typ en surfplatta med tangentbord typ chromebook eller en riktig dator?
Citera
2024-04-07, 00:00
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Nja jag har inte kollat men brukar väl vara kampanjer typ i februari och sen är priserna billiga närmare sommaren innan de höjs ett par månader innan black friday så att de har rea.
Du borde inte jaga rea utan ha koll på priserna mer då rea egentligen är ganska mycket bluff.
Vad är det som du ens vill ha egentligen? Är det typ en surfplatta med tangentbord typ chromebook eller en riktig dator?

Riktig laptop med win 11 med touchskärm. Finns en del. Har en nu.
Denna är till en bekant.
Citera
2024-04-07, 07:53
  #4
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Någon bra laptop för arbete med pekskärm/touch på rea nu?
Till bra pris. Kap!
Tackar, bockar, niger, gör kullerbytta.

Storlek, på skärm och disk?
Citera
2024-04-07, 16:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Någon bra laptop för arbete med pekskärm/touch på rea nu?
Till bra pris. Kap!
Tackar, bockar, niger, gör kullerbytta.

Ingen aning om den är på Rea, men jag har Asus Flow X13.
Jag gillar den grymt,Använder touchscreen mindre än vad jag trodde. Grymt kraftfull askin för storleken, relativt tyst och bra batteritid. Stöder Microsoft Pen Protocol (MPP), så alla surface pennor.

Personligen skulle jag söka efter en Surface Book, särme laptop... Men gillar konstruktionen på dem..
Citera
2024-04-07, 17:17
  #6
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 181kjh2
Någon bra laptop för arbete med pekskärm/touch på rea nu?
Meningslös fråga utan att veta något om din budget eller dina krav. Jäkla skillnad mellan en 11-tummare för 3000:- och en 18-tummare för 30 000, även om de båda har pekskärm.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback