Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Människor som inte kan skilja på DE och DEM då, förstår de komplicerade regelverk?
Det är ju inte svårt att skilja på DE och DEM menar jag... Om någon uppvisar ett totalt oförstånd inför så simpla språkliga regler, torde det göra en betänksam kring att lita på den personens utsagor och påstådda förståelse för mer komplicerade resonemang och företeelser.
Den språkliga hanteringen utav DE och DEM brukar normalt vara avklarad i mitten utav Grundskolan, åtminstone för de flesta individer av svensk etnicitet!
Tråden handlar om Ekobrott där L-I K är anhållen, och om ett okunnigt fan utav honom skriver 16% hjältehyllande inlägg i tråden, så är L-I K för mig helt ointressant i den aspekten. Här handlar det om ekobrott!
Som VD för ett bolag så är man ansvarig inför dess styrelse att genomföra den operativa produktionen.
Om L-I tittade Bella i ögonen eller längre ned i samband med anställningen är iofs rätt ointressant, men dessa individer har ett personligt ansvar för det kostsamma misslyckande som jag personligen tror att de gjorde helt med avsikt!
Vi skattebetalare ska givetvis inte hållas ansvariga för kostnaderna av denna miljökatastrof som Bella, L-I K m.fl. sannolikt struntat i konsekvenserna utav när $-tecknen blinkat på deras (inte DEMS) näthinnor!
Han verkade trevlig i TV-programmet för något/några år sedan, men nu förstår vi att det hela bara var ett spel för galleriet!
Han ville nog bara sälja in sig som "The Good Guy"!