Citat:
Ursprungligen postat av
lensonsoli
Hej!
Jag har kontakt med ett par väldigt attraktiva kvinnor som bor i ett väldigt farligt land.
Dom själva ser ut att ha det bra ställt, jag har aktivt valt bort alla som ger mig fattigdomsvibbar men dom bor i ett fattigt och farligt land.
Man vet ju inte vilka intentioner dom har och även om dom i sig inte skulle ha några dåliga intentioner så är det som sagt ett farligt land.
Istället för att åka dit, åtminstone istället för att åka dit först för att på så sätt minska risken för att åtminstone dom har dåliga intentioner tänkte jag bjuda hit dom istället.
Min fråga är, vilka bra och trovärdiga ursäkter kan jag komma med för att inte åka dit först utan att dom kommer till mig först. Jag är ute efter ett seriöst förhållande och vill lära känna dom först.
bonusfråga: vilka kommunikationsappar utav dom stora (förutom Skype) döljer mitt telefonnummer? finns ju många sådana bedrägerier också där det räcker med att man har någons nummer.
På Whatsapp, Telegram och Viber kan man ju inte dölja sitt nummer.
Mitt instagram är kopplat till min FB och där finns hela min biografi. Jag har glömt lösenordet till min Instagram! bonusfrågan är inte lätt jag vet...
1. Hur mycket pengar har du skickat till brudarna?
2. Hur länge har du haft kontakt med dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
One2Many
Du har kontakt med ett par scammers med falska bilder, pappskalle.
Typ min första tanke när jag läste trådstarten . Scam- varianterna har ju blivit förfinade, vissa kan hålla på rätt länge innan de ber om pengar.
T.S ska inte bli förvånad om det är smutsig manlig afikan som skriver.