Citat:
Ursprungligen postat av
MonotonMonolog
Ah idk if im making any sense sover fan inte så mycket längre.
Tycker det verkligen fungerar som det är, men vet ej riktigt vad för tanke du har med stycket. om du vill att det ska stå helt på egna ben hade det varit passande med kanske ett "solo" instrument med tydligt melodi att villa på och som en färdkost igenom stycket typ.
Men tycker verkligen du har fångat ett "rum" "biome" "känsla" Grymt!!
Tack för alla snälla ord.
Det sporrar en att ta tag i detta (småtråkiga) stycke och faktiskt kanske börja seriöst tänka på att det är långt ifrån färdigt.
Detta är det första jag gjort i den genren , tänkte väl mest på att det skulle faktiskt vara en sorts bakgrundsmuzak och inte en låt som står på egna ben. På något konstigt vis.
Ska ta och sätta mig ner och gnugga pannan för att få till ett avslut med ett soloparti . Du har helt rätt. Har lagt upp den på Epidemic sounds , väntar på att den ska accepteras. Och om det blir så, så är det ju menat att många s.k. ljudkreatörer köper låtar därifrån för att ingå i div. kommersiella uppdrag i film , youtubeanvändare och reklam bl.a.
Tänkte jag skulle testa det, om det blir bra så är det bra. Då kan jag göra mer.
Men, tack. För att du påminde mig om möjligheten att göra en riktig grej av det hela.
Förresten : Är du intresserat av att göra ett samarbete så är jag idel öra. Släng iväg ett PM ....Så kan jag posta mixen som Mp3 fil och du försöker göra solo påläggen ? Hade varit kul annars om inte