2024-03-29, 08:51
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Juden är till sin natur parasitär och suger ut så mycket den kan från sitt värdfolk innan den hoppar till nästa. Juden har aldrig bidragit med något av kulturell signifikans till världen och är djupt avundsjuk på "goyim" över detta.

Juden brukar inte jorden och utför sällan hederligt fysiskt arbete utan ägnar sig snarare åt abstrakta teorier och skissar ut klyftiga sätt att suga ut sitt värdfolk på ännu mer pengar, resurser och livskraft inte minst genom invecklade finansiella upplägg.

Juden är likt zigenarna ett nomadfolk som inte hör hemma någonstans i världen, utan historiskt har dykt upp som en cancersvulst i olika samhällen och förpestat dem ända tills den härskande eliten fått nog och våldsamt drivit ut dem. Som en hydra med många huvuden har juden dock alltid kunnat överleva, mycket tack vare den närmast incestuösa sammanhållningen i diasporan.

Trots sina många intellektuella färdigheter är just högmodet en av judens mest framstående svagheter. När juden står bland de rykande ruinerna över ett samhälle som den precis förstört genom sin själadödande neomarxism och triumferande proklamerar sin överlägsenhet med sina giriga bankirögon och lismande hånflin är den också som allra mest sårbar. Historien har en tendens att upprepa sig och den har inte sett vänligt på judens förehavanden.

+1

Skulle precis skriva någonting liknande men nu behövs inte det.

Judar är framgångsrika beroende på hur man ser på saken. De är väldigt duktiga på att förstöra för mänskligheten och främst vita människor som de avskyr mest av alla.
Citera
2024-03-29, 09:16
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
I USA syns det bäst att judar har ett enormt inflytande i politik och inom business. Även i Europa sticker judarna ut som överlägsna inom media och affärslivet. Själv är jag judinna och kanske partisk enligt många men jag är nyfiken på vad du tänker och tror om detta?

En av (många) faktorer är ju att Judar i många hundra år var förbjudna att äga land (för att odla) och därför prioriterade utbildning framför kroppsarbete. Även inom många professioner var vägen stängt för judar, men utlåning av pengar och bankirverksamhet blev tillgänglig och dominerar idag hela det moderna finansiella systemet.
Att det råkade bli en av de mest luckrativa affärsverksamheter är bara en bieffekt av en massa förbud för judar att delta i ekonomin på annat sätt
Citera
2024-03-29, 09:17
Medlem
Intressant fakta:

0.25% av världens befolkning har judisk bakgrund, medans hela 25% av nobelprisen i fysik har vunnits av judiska forskare. Dvs en faktor 100 ggr mer än förväntat.

Några kändisar i fysiken:

Albert Einstein, Niels Bohr, Richard Feynman, Steven Weinberg, Roger Penrose, Andrea Ghez osv osv.

Man kan näst intill påstå att både relativitetsteorin OCH kvantteorin är upptäckta/formulerade av judiska forskare.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...obel_laureates

Vi andra är mer eller mindre skadeinsekter jämfört med dem
Citera
2024-03-29, 09:20
Medlem
Överlägsen kultur? Genom att de känner sig överlägsna eller?

Som andra skrivit, de har ofta hållit ihop och vägrat assimilera sig. Ungefär som zigenare har gjort fast på ett mera intelligent sätt som inte vara har sugit ut "värdfolket".

Sen har ju judar pga lagstiftning i många länder ofta förvägrats rätten att äga jord, då är det inte särskilt konstigt att de blivit duktiga i många andra yrken.
Citera
2024-03-29, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
+1

Skulle precis skriva någonting liknande men nu behövs inte det.

Judar är framgångsrika beroende på hur man ser på saken. De är väldigt duktiga på att förstöra för mänskligheten och främst vita människor som de avskyr mest av alla.
Mycket "de" gör är ju just sådant som vita får skulden för också av från marxistisk håll.
Citera
2024-03-29, 09:22
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexter22

Vi andra är mer eller mindre skadeinsekter jämfört med dem

Speciellt pubertala nynassar som måste ha något att hata för att motivera sitt ständiga stövelslickande.
Och där ingår ju den sekteristiska Islam också.
Citera
2024-03-29, 09:40
Medlem
Det är intressant att alla här (inkl. mig) drar ungefär samma slutsats, utan att det är allmänt vedertaget.

• Högre IQ
  • Lägre moral
  • Nepotism
  • Kultur som uppmuntrar till hög utbildning
Sen är det kanske värt att påpeka i sammanhanget att genetiska sjukdomar verkar vara relativt vanligt förekommande också. Finns färre judiska top-atleter jmf. med de framavlade afro-amerikanerna.
Citera
2024-03-29, 09:47
Medlem
Wayaheads avatar
Man brukar säga att vit man varit judens bästa vän/slav, ganska lätt att förstå om man ser hur västvärlden utvecklats, då juden aldrig haft något inflytande över resten av världen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Speciellt pubertala nynassar som måste ha något att hata för att motivera sitt ständiga stövelslickande.
Och där ingår ju den sekteristiska Islam också.

Jag gillar att det finns så många med judisk bakgrund som bidragit till den moderna världen. Utan dessa så skulle vi inte vara så framgångsrika som vi faktiskt är idag. Sen kan jag hålla med vissa här i tråden att det finns delar i den judiska makten (globalist-judar) som bara ägnar sig åt att försöka förstöra västvärlden. Med oerhörd makt i företag och banker som är mäktigare än hela länder land tvingar de på globalistiska organisationer och börsföretag med marxistiska ideer som syftar till att slå sönder trygga samhällen (naiva politiker/makthavare förstår inte detta eller gynnas genom korruption). Jag till skillnad från barnen här i tråden förstår att alla judar tycker inte att detta är en bra utveckling för kollektiva-väst. Generalisering ska man alltid vara försiktig med.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Mycket "de" gör är ju just sådant som vita får skulden för också av från marxistisk håll.

Ja. Vänsterblivna ser bara hudfärgen och inte gener och ansiktsdrag.

Judar brukar även låtsas vara vita när de pratar om att "vi" vita måste sluta vara elaka mot andra.

Ungefär så här brukar judar skriva på sociala medier:
Citat:
White people deserve to get replaced. We are evil.

Några dagar senare skriver samma person att det är jobbigt att tillhöra en etnisk minoritet, att judar absolut inte är vita.
Citera
2024-03-29, 09:59
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften

Men det är du som är stövelslickaren, fattar du inte det?

Citat:
Ursprungligen postat av pexter22
Jag till skillnad från barnen här i tråden förstår att alla judar tycker inte att detta är en bra utveckling för kollektiva-väst. Generalisering ska man alltid vara försiktig med.

Jag förstår till synes detta bättre än vad du gör eftersom jag är medveten om att majoriteten av judar tillhör de som vill se västvärlden förintad.
Citera
2024-03-29, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeeNaaldloshii-
Jag förstår till synes detta bättre än vad du gör eftersom jag är medveten om att majoriteten av judar tillhör de som vill se västvärlden förintad.

Antag att du skulle göra en undersökning i centrala Tel aviv och fråga folk om de stödjer att västvärlden förtjänar att gå under - att vita västeuropeiska människor inte förtjänar att få existera - kommer då en majoritet på stan i Tel aviv tycka att det är precis vad de skulle vilja se?

Det tror inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in