Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Jag är 24 år men har fortfarande hört berättas om förintelsen som tog många av mina släktingar. Kanske såna trauman har medfört att vi har mer kämpaglöd och kreativitet?
Varför läste du inte vad han skrev?
Judar har enorm hög frekvens av neurologiska sjukdomar. Det var upptäkten av det som gav upphov till "rasbiologi". det har inget med hitler att göra utan ett problem som läkare brottades med. AVsikten var att hjälpa.
Nu till problemet. man får lov att skriva att judar har de mest udda och sällsynta neurologiska sjukdomarna men får inte lov att nämna de absolut vanligaste som autism (eg, ben shapiro) eller psykopati (eg, gene simmons).
Men man förstår inte varför judar ständigt håller på och provocerar såväl på höger som vänsterkanten om man inte känner till den enorma frekvensen av psykopati och autism.
Staten Israel kan förövrigt inte hålla på med den tramsteatern då de har ett nationellt hälsoproblem tex så har judar dubbelt så hög frekvens av autism som arab-befolkningen i Israel. Men i resten av världen där judar styr så har de inget hälsoproblem. Den enorma frekvensen av glasögon hos judar runt 28% beror inte alls på att ögat är det känsligaste organet för störningar i fosterstadiet utan på att judar "läser mer än alla andra folk".
Dessa glasögonormar är ett lika stort problem bland svenskar. Palme. Bildt, Jan Myrdal; Anders eklund. Men tack och lov är det inte 28% av befolkningen som inte förstår andra människor.
Jag gissar att de med genetisk benägenhet för autism och psykopati haft större möjligheter att överleva som förföljd. De empatiska dog.