Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-28, 17:43
  #13
Medlem
BATTs avatar
Om zigenare har hållit på så där så är det väl knappast konstigt att de har dåligt rykte?

Har kommunen sagt nåt? Har detta pågått i 10 år så är det skandal. Aldrig sett nåt så ohygieniskt patrask i hela mitt liv
Citera
2024-03-28, 23:38
  #14
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Såg att nån skojade om att det var ett hemma hos-reportage bland kommentarerna. Men ja han har väl en rumänsk morsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Han kunde alltså rumänska, eller vad han nu pratade med ziggenarna på? Det var inte dåligt.

Jag skulle gissa mycket som låg där var stöldgods och i kombination med dålig renhållning så ser det ut så efter några månader.

Citat:
Ursprungligen postat av TRAVANESTO
..
Jag blev också imponerad av hans språkkunskaper.

..
https://en.wikipedia.org/wiki/Lun%C3%ADk_IX

Kan inlägg #3 ge en ledtråd till det ni undrar över kanske..?
Citera
2024-03-29, 18:49
  #15
Avstängd
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Sjukt att politikerna gör något. Det här slöddret kan inte försörja sej så det skall enkelt biljett hem.

Förutom att de skitar ner vilket är illa nog begår de massa brott t.ex. åldringsrån är ju en ziggefavorit. De är alltid så jävla fega de här skräpfolken därför man avskyr dessa.
Citera
2024-03-29, 21:02
  #16
Avstängd
PalmeKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Förutom att de skitar ner vilket är illa nog begår de massa brott t.ex. åldringsrån är ju en ziggefavorit. De är alltid så jävla fega de här skräpfolken därför man avskyr dessa.

Det kan inte försörja sej själva, då skall det deporteras. Bara att de kränker ägande rätten ochj bosätter sej på någon annans mark är allvarligt nog.
Citera
2024-03-29, 22:28
  #17
Medlem
Ska vi tala lite om vad vanliga medborgare är underkastade?

https://www.naturvardsverket.se/vagl...-av-bioavfall/
Citat:
Från 1 januari 2024 gäller krav på utsortering och separat insamling av bioavfall från hushåll och verksamheter. Bestämmelserna har ersatt tidigare krav gällande insamling av matavfall.


https://www.hn.se/asikter/ledare/gas...1-1b6b1988d408
Citat:
Visste du att det numera är olagligt att elda trädgårdsavfall i Sverige? Oavsett hur stor din fastighet är eller hur dina förutsättningar ser ut får du inte längre lov att elda något biologiskt trädgårdsavfall som genereras på din mark.


Ska vi ta och tala lite om att Sverige är de facto en Apartheidstat 2024 med kåkstäder bestående av människor med viss etnicitet som inte talar det nationella språket och lagar som enbart är avsedda för den vita befolkningen?

Citat:
apartheid
/əˈpɑːtʌɪt,əˈpɑːtʌɪd,əˈpɑːteɪt/
noun
a policy or system of segregation or discrimination on grounds of race.

Jag ser ganska många angreppsytor som kommunen skulle kunna tillämpa och vad f-n hände med det nationella tiggeriförbudet? Har SD och M fallit koma?

Riv skiten genast, deportera dessa människor för deras nerskräpning är brottslig enligt miljöbalken och håll Sverige rent.
Citera
2024-04-02, 20:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRAVANESTO

Ingen dum idé. Utan att veta exakt vart zigenarlägret ligger men iom att det sägs att det ligger mellan två motorvägar gissar jag på att kommunen äger marken.




På mark som Trafikverket äger men allmänheten använder ska tydligen skötas av kommunen, så nu är det upp till Järfälla kommun att visa att de bryr sig om deras natur och sanera och Miljöpartisterna i Järfälla kommun får ta hem Romerna till deras egna tomter.
__________________
Senast redigerad av StartGenealogy 2024-04-02 kl. 20:08.
Citera
2024-04-04, 17:49
  #19
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Finns det någon information om var i Järfälla lägret ligger?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback