• 1
  • 2
2024-03-26, 12:41
Medlem
HJÄLP MIG

Jag har varit på behandling 5 månader nu och känner starkt behov av vård från tryptaminer (finns i svampar (för mikrodosering)). Eftersom personal kollar i all post klienter tar in måste det ske utanför hemmet. Postboxar som postnords eller budbee, instabox etc har förbestämda samarbetspartner så den är omöjlig.
Rekommenderat brev via PostNord funkar ju men frågan är vilka som är villig att anstränga sig. (Den som SKICKAR måste antingen 1) legitimera sig med BankID elr 2) Lämna in fysiskt hos ombud.)
Litar inte på att adressera till nån av grannarnas postlåda.
Har ni tips om hemsidor som ”erbjuder” rekommenderade brev? Eller andra tips?

Behöver verkligen en själslig terapi annars tror jag skriver ut mig. Kanske skriver om mina problem i annat inlägg.
Skulle vara tacksam för genuina svar, söker inga ”du klarar det” eller ”skriv ut dig”.
Tack
Citera
2024-03-26, 12:53
Medlem
Be säljaren du handlar av att stealtha paketet ordentligt ?
Citera
2024-03-26, 13:30
Medlem
Måste efterforska vilka sidor som har sån kommunikation. Tor browser är förbannat seg om man inte köper den snabbare vilket jag icke tänker göra.
Tack för ditt svar.
Citera
2024-03-26, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alcearosea
Måste efterforska vilka sidor som har sån kommunikation. Tor browser är förbannat seg om man inte köper den snabbare vilket jag icke tänker göra.
Tack för ditt svar.

FS/archetype kan du väl kommunicera med säljaren ?

E: och så vitt jag vet finns det ingen betal version för Tor som "går snabbare". Någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av firmahasten 2024-03-26 kl. 14:13.
Citera
2024-03-26, 14:20
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcearosea
Eller andra tips?
De flesta städer har möjligheten att ta emot post via Poste Restante så att man hämtar ut hos företagscenter för Postnord och gäller även för vanliga brev som inte är rekommenderad men kräver att du visar legitimation.
Vill du inte hålla på med Darknet finns tryfflar och odlingsboxar att beställa från utlandet t.ex Elefanten.
Citera
2024-03-26, 23:33
Moderator
Ruskigbusss avatar
Rubrik förbättrad
OT raderat.
/Mod
Citera
2024-03-27, 08:54
Medlem
Vad är E?
Har haft svårt att hitta växling med monero dels för det är dyrt nu och det finns inte på så många ”vanliga” ställen längre.
Citera
2024-03-27, 08:55
Medlem
Tack. Ska kolla för kul.
Citera
2024-03-27, 20:31
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Skriv PM
Citera
2024-03-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Skriv PM
Kan inte skicka PM.
Citera
2024-03-27, 23:20
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Går inte skicka till dig heller.
Citera
2024-03-29, 18:44
Medlem
Är inte själva syftet med behandlingshem att man ska bli kvitt sitt upplevda behov av droger?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in