2024-03-27, 13:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Ja vi håller väl med i sak egentligen, men slår mig lite konsekvenstänket att hon anser hon är för fin för att betala skatt som vissa andra influensers som fått skattesmällar dom tror dom ska komma undan och lägga sina pengar på meningslösa middagar och väskor

Ja väskor och middagar verkar vara meningen med livet för kvinnorna som letar sponsorer som ska finansiera deras tragiska liv.

Det var definitivt inga gåvor om "pojkvännerna" var prenumeranter på hennes Onlyfans, däremot vore det en helt annan sak om hon brukade sitta utanför en matbutik med en tiggarmugg hela dagarna.

Tror att hon behöver komma ner på jorden och erkänna för sig själv att hon har sålt tjänster.
Citera
2024-03-27, 13:41
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ja väskor och middagar verkar vara meningen med livet för kvinnorna som letar sponsorer som ska finansiera deras tragiska liv.

Det var definitivt inga gåvor om "pojkvännerna" var prenumeranter på hennes Onlyfans, däremot vore det en helt annan sak om hon brukade sitta utanför en matbutik med en tiggarmugg hela dagarna.

Tror att hon behöver komma ner på jorden och erkänna för sig själv att hon har sålt tjänster.
Hon hävdar säkert att hon fått en gåva om en simp erbjuder henne en bra slant för att äta middag med henne och gå på någon slags simulerad dejt, men tjejer vill inte känna sig som horor eller kalla sig för horor så man kallar sig för sällskapsdam, influenser, innehållsskapare eller sugarbabe men det är egentligen synonymer på hora.
Citera
2024-03-27, 16:24
Medlem
trickydicks avatar
Från Expressens artikel https://www.expressen.se/nyheter/sve...r-att-de-vill/

Citat:
– Jag kommer att bestrida det här hårt. De har ingen rätt att kräva mig på skatt för pengar som jag fått gratis. Som julklappar till exempel. Jag tror jag fick 40 000 kronor på julafton – så menar de att jag ska skatta för det, menar hon.

Citat:
Hur skulle du klara dig om förhållandet med din pojkvän tog slut?
– Grejen är att jag får så mycket saker av honom. Även om det tar slut så skulle jag klara mig ett tag på dem, tills jag träffar en ny kille.
– Jag ska snart gifta mig, då får jag 50 procent av alla tillgångar.
I Sverige debatteras just nu soft girl-trenden, att kvinnor väljer att inte prioritera karriär och lön. 23-åringen säger att hon förstår kritiken mot lyxhustruidealet, men att hon ändå står för sitt val.
– Vi kvinnor bär barn i flera månader, vi städar, vi lagar mat. Vi gör ett hem till ett hem. Mannen är så beroende av oss. Innerst inne vill killar bara skämma bort sin tjej. Jag tycker så synd om alla tjejer där ute som måste slita.

Vem är hon? Vem är hon? Borde vara gaska känd på Onlyfans, kanske Twitter också.
Citera
2024-03-28, 09:07
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Från Expressens artikel https://www.expressen.se/nyheter/sve...r-att-de-vill/

Vem är hon? Vem är hon? Borde vara gaska känd på Onlyfans, kanske Twitter också.
Hon får 50% av hans tillgångar men kan inte betala skatt ändå på 400k? hon kommer inte bli internationellt efterlyst hon kan ju bara låta bli att betala, men problemet här är ju att hon tjänar pengar på att göra inget, och tycker det är förjävligt att hon som höginkomsttagare ska skatta, skatt är bara för folk som sliter verkar vara det hon menar
Citera
2024-03-28, 14:52
Medlem
trickydicks avatar
Fått privat meddelande om vem det kan vara.

Am*nda Zulo*ic, *=a, v deru34, på OF
Senast redigerad av trickydick 2024-03-28 kl. 15:12.
Citera
2024-03-29, 00:10
Medlem
Isopääs avatar
Citat:
Fått privat meddelande om vem det kan vara.

Am*nda Zulo*ic, *=a, v deru34, på OF

Haha, men i helvete.. hur ser hon ut?! Och folk betalar OF för det där?
Citera
2024-03-29, 04:37
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isopää
Haha, men i helvete.. hur ser hon ut?! Och folk betalar OF för det där?

Och genererat en mille/år dessutom.

Hon har ju ca 250 media uppladdad på OF, tycker det är lite konstigt att inte någon av profsrunkarna här sitter på länkar.

Här en två år gammal bild
https://www.st.nu/2023-07-21/vad-vil...-du-var-liten/
Citera
2024-03-29, 07:11
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
På Onlyfans är det väl fråga om prenumeranter som har betalat för att se henne lägga upp filmer och bilder på sig själv?

Det är alltså inga gåvor hon fått utan betalning för vad hon har levererat till sina prenumeranter.

Vad gäller middagar osv som hon fått betalt för så har hon utfört en tjänst. Männen har alltså inte "kastat" pengar på henne utan de har betalat henne för en tjänst. Hade hon inte medverkat i alla dessa olika "aktiviteter" så hade hon inte fått betalt.

Du verkar vara insatt i hur dessa kvinnor försörjer sig.
Hatten av för dig!!
Citera
2024-03-29, 08:17
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Och genererat en mille/år dessutom.

Hon har ju ca 250 media uppladdad på OF, tycker det är lite konstigt att inte någon av profsrunkarna här sitter på länkar.

fyfan, en Paowkopia från balkan
Citera
2024-03-30, 11:47
Medlem
loltrixs avatar
Hade Amanda varit smart hade hon hyrt en ekonom sedan länge, å gjort alla skatteavdrag, bokföring å skiten. Och kunnat fortsätta dra in storkovan.

Eller bara registrerad sig i whatever lågskatte gulfstat hon bor i nu
Citera
2024-03-31, 09:18
Medlem
Negerkucks avatar
Maria Sabina heter hon på FB.
Verkar även finnas en tråd på redditt med folk som swishat henne för content men utan att få något.
Citera
2024-03-31, 10:09
Medlem
Citat:
Så jävla ful, ser ut som Kakan. Vem betalar något för en sådan sak?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in