Citat:
Och där kom du in i ditt vanliga mode "alla som inte tycker som jag är dumma i huvudet" 
Tror du verkligen på fullaste allvar att två produkter automatiskt har exakt samma hållbarhet bara för att det står samma på paketet?
Det finns fördelar med osaltat smör. Ingen av dem är speciellt relevant för mig i mitt hem. Jag bakar inte och jag använder alltid extra salt även med saltat smör. Saltat smör har också fördelar. Som längre hållbarhet, och att när jag gör en macka med det så behöver jag inte salta. Men helt ärligt är det inte en viktig fråga alls för mig. Köpte osaltat för några månader sedan när det saltade var slut i affären. Kan använda vilket som. Det spelar ingen större roll.
Var hatar jag på osaltat smör? Jag säger ju att i ett storkök så är det det jag hade valt, och hade jag gjort saker där saltat smör har för mycket salt så hade jag också valt osaltat istället. Men nu gör jag inte det.
Du är verkligen helt otrolig. Du visar alltid upp en total oförmåga att acceptera att din syn inte är ljuset och sanningen, och som vanligt slutar du svara på de saker du tycker är lite jobbiga att svara på.