2026-05-12, 20:04
Medlem
B4RR4845s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Det faller ju på handlarens ansvar att ta in produkter från USA som är godkända i EU, en del väljer att göra det andra inte - alltså finns det olika tolkningar.

För att vi ska få till någon form av legalisering krävs det, om man ser på länder som lyckats, en rejäl portion civil olydnad tillsammans med annan aktivism.

Om mina buds skulle råka falla inom ramen för civil olydnad ser jag det som en del av kampen och en stig som måste trampas.

Hellre lagliga gråzoner där skatt betalas, jobb skapas och postväsendet gynnas än att stötta gäng som spränger trappuppgångar på fritiden och säljer tyngre droger som brödföda.
nu förstår jag vad du menar och ja det låter rimligt..
förhoppningsvis går vi mot en ljusare framtid vad gäller detta i Sverige, det verkar som resten av europa börjar vakna upp iaf
Citera
2026-05-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuyrents
Nu har du läst någon shops FAQ, eller hur? Industrihampa får inte prepareras alls. Men växtdelar från industrihampa är inte heller narkotika, liksom växtdelar från ej godkänd hampa som inte heller möter lagens definition av narkotika inte heller är narkotika. De är växtdelar och inte otillåtna att inneha.

Självklart får industrihampa prepareras, förädlas och tillagas. Det är ju lite hela poängen med industrihampa att vi ska använda den... i industrin, som mat, olja, bränsle, isolering eller något annat.

Eu-domstolen har slagit fast att industrihampa OCH alla produkter tillverkade av industrihampa är lagliga. Det är bara om du gör ett koncentrat (hasch) av industrihampa för att öka THC-halten som det blir olagligt. Därav kryphålet genom lagen mha THC-syra som INTE är olaglig i sig självt.
Citera
2026-05-13, 00:27
Medlem
Bodbud275s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Hej! Har det hänt något för din beställning än?
Har de svarat dig på supporten?
Hur tänker du gå tillväga från och med nu?
Tacksam för svar
Nej inget har hänt.
Skriver väl o frågar på chatt eller mail.
Vet ej.
Varför göra exit-scam när man säljer lagliga grejer?
Citera
2026-05-13, 00:38
Medlem
Fantens avatar
Upgrades Indica-vape var ju helt störd. Shit vad jag somnade.
Citera
2026-05-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Upgrades Indica-vape var ju helt störd. Shit vad jag somnade.
Tog det lång tid för dig att få från upgradenatural?
Citera
2026-05-13, 15:10
Medlem
Bluebeast72s avatar
Strawberry short cake hash Thca 52 %!

Woow, vilken upplevelse. Fantastisk kvalite i både smak o form, lättmeckat som pollen o jizzez vilken angenäm styrka. Här snackar vi rejält stuk , djupt, meditativt o väldigt likt real deal.

Nordicmedcan, kom i supersnygg påse med tillhörande liten kopp med lock. Lev 1 dag, 10/10 buds i min favoritlista bok.
Citera
2026-05-13, 16:02
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Strawberry short cake hash Thca 52 %!

Woow, vilken upplevelse. Fantastisk kvalite i både smak o form, lättmeckat som pollen o jizzez vilken angenäm styrka. Här snackar vi rejält stuk , djupt, meditativt o väldigt likt real deal.

Nordicmedcan, kom i supersnygg påse med tillhörande liten kopp med lock. Lev 1 dag, 10/10 buds i min favoritlista bok.

ska bara sätta en kråka så att jag kan spara ditt inlägg, verkar lovande!
Citera
2026-05-13, 16:52
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Tog det lång tid för dig att få från upgradenatural?
Ja, men bara för att det var en helg ivägen. Annars hade det gått lika snabbt som Amazon.
Citera
2026-05-13, 17:37
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
ska bara sätta en kråka så att jag kan spara ditt inlägg, verkar lovande!
Kan rapportera om fint bubbel i haschet när du värmer som ett bätte semi från Christina.

Så gött o ha över helgen kristihemmel afton
Citera
2026-05-13, 18:13
Medlem
Någon som fått knas på senaste för att dom beställt ?
Citera
2026-05-14, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Någon som fått knas på senaste för att dom beställt ?
Vad menar du?
Citera
2026-05-14, 11:08
Medlem
Någon som testat D.R HERBALS THCA Cali weed?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in