2026-04-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsivos
Jag också. Redan på väg hem från postombudet började det snurra, kände direkt att något inte stod rätt till. Väl hemma tog jag upp påsen ur kartongen: boom, svart. Vaknade morgonen efter. Men det sjuka? Varje gång jag ens såg påsen, typ på 3 meters håll, somnade jag igen. Höll på så där i flera dagar.
Till slut, en kväll, lyckades jag öppna den,tog typ en halvtimme, och rullade en joint med 1/4 cigg och bokstavligen ett riskorn. Detta var i slutet på mars. Somnade direkt. Vaknar nu. Och din kommentar är det första jag ser från verkligheten på över en månad. Snacka om bra grejer.

Hur känns det att vara en fet och ful mupp?
Citera
2026-04-28, 22:39
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Fast de THCA produkter jag röker i staterna stinker gräs och han svarade väl på mitt inlägg ang. US-Grown THCA-Buds. Dra i bromsen lite, amigo.
Den starka, karakteristiska doften som många förknippar med cannabis är betydligt svagare eller nästan obefintlig när plantan är helt torr och tom. Doften är som starkast under blomningsfasen och vid bearbetning, men när hampan är tom och torr är lukten ofta diskret. Jag ser inte hur det skulle vara möjligt.
Citera
2026-04-28, 22:57
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WizLiz
Ehhhh? Definitivt ingen jävla reklam. Nystartat för fem år sen? 😂 Mupp!! Jag bara rapporterar mina erfarenheter. Den där Kapuff verkar vara en fet jävla idiot som sitter framför sin superdator och petar sig i naveln btw. Grönt te? 😂 Vem säger att de har en enda jävla aning om vad de skriver, har de ens testat?! Jag har rökt det mesta i cannabisform, dagligen i tjugo år, förutom några uppehåll och den här skiten som jag skrev om kickade på mig. Tro vad fan ni vill. Nu, en vecka senare har det lite mindre effekt av naturliga skäl. Effekten kan liknas när man tar buds för tidigt, en intensiv head high framförallt, som sedan övergår till en mera mellow känsla.

Och till den tragiske Kapuff och andra amatörer, ät skit, eejit!
Då har jag rökt 10 år längre än dig. 😂
Citera
2026-04-28, 23:29
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Då har jag rökt 10 år längre än dig. 😂
Det märks.
Citera
2026-04-28, 23:38
Medlem
Citat:
Hur känns det att vara en fet och ful mupp?

Haha du utgår säkert ifrån dig själv men feta och fula cirkulerar tyvärr inte alls i mitt liv, till skillnad från ditt vill säga
Citera
2026-04-29, 00:08
Medlem
Det var en retorisk fråga.
Citera
2026-04-29, 00:19
Medlem
Fast nä, till och med 25-50g standard hasch kan ju stinka ner hela ingången till trapphuset vid brevinkasten om de inte är vakuumpaketerat och 3-4 bags weed sprider sig enkelt i hela min lägenhet iallafall, även i burk. Oavsett det är THCA eller THCgräs. US-Grown alltså, lukten sitter i terpenerna. Har inget med Camnabinoiderna THC/THC-A att göra.

Och jag talar utifrån egna erfarenheter. Om de han påstår är sant eller ej har jag ingen aning om. Men det är absolut fullt möjligt att ens leverans kan lukta otroligt mycket om de inte är rätt paketerat.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
Den starka, karakteristiska doften som många förknippar med cannabis är betydligt svagare eller nästan obefintlig när plantan är helt torr och tom. Doften är som starkast under blomningsfasen och vid bearbetning, men när hampan är tom och torr är lukten ofta diskret. Jag ser inte hur det skulle vara möjligt.
Citera
2026-04-29, 00:34
Medlem
Förstår inte hur pass ogenomtänkt det är det som swizle håller på med. När sidan startade upp hade de mycket potent och billig thc-a isolat, alltid trevliga och övervikt. Åren gick och jag börjar märka att isolatet ändrar färg och blir fan bara svagare och svagare, då gav jag upp isolatet och tänkte ett hegge av deras wonderland haze som de både skyltat med sen butiken startade samt när jag frågar de på mall om man som van med cannabinoider och vanligt kommer bli nöjd med hazen.
Som vanligt leker de politiker och svarar knappt på frågan. Det enda svaret jag får är att wonderland haze är deras populäraste produkter. Blir misstänksam men tänker samtidigt att en laglig webshop bör inte ljuga.
Slutar med att jag får hem 25 wonderland haze och såklart blev jag besviken, speciellt på personalen som ljugit för mig när de säger att den är topp. Man får röka nästan rena och effekten är ett svagt svagt cannabis rus.

Är riktigt förbannad på dem att de ljuger och skickar skräp till mig.
Vore man smart affärsman hade de aldrig gjort på detta viset. Gör som mig och skit i awizle, tror ägarna själva insett att det snart är konkurs för de!
Citera
2026-04-29, 00:35
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det märks.
Du kan ju hålla käften din horumge! Snacka inte ens med mig.
Citera
2026-04-29, 00:37
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Det var en retorisk fråga.
Okej, skriv vart jag kan köpa det ska jag testa.
Citera
2026-04-29, 00:44
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Fast nä, till och med 25-50g standard hasch kan ju stinka ner hela ingången till trapphuset vid brevinkasten om de inte är vakuumpaketerat och 3-4 bags weed sprider sig enkelt i hela min lägenhet iallafall, även i burk. Oavsett det är THCA eller THCgräs. US-Grown alltså, lukten sitter i terpenerna. Har inget med Camnabinoiderna THC/THC-A att göra.

Och jag talar utifrån egna erfarenheter. Om de han påstår är sant eller ej har jag ingen aning om. Men det är absolut fullt möjligt att ens leverans kan lukta otroligt mycket om de inte är rätt paketerat.
Jag vet men sånt måste ju vara skit dyrt.
Citera
2026-04-29, 01:49
Medlem
smutsomirs avatar
Denna tråd har spårat rätt rejält. Alla ni som inte gillar thca, ni vet vilka ni är. Vad fan gör ni här? Skaffa er ett liv, riktigt tragiskt.
Vi har hört era åsikter men nu tillför ni enbart osämja och killgissningar. Tack för er medverkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in