Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Har nu testa thc-a vape som första noid. Har iofs tagit rätt försiktiga bloss dock. så jag kan kanske inte kan döma rättvist än - men överlag positivt.
Har rökt hasch och gräs tidigare om åren . Tycker thc-a fångar i alla fall den här lite "pirriga" uppåtdelen av ruset. Kan dock sakna lite mer av en bred flummig "tyng" i inbäddning
Får röka djupare bloss nästa gång och se om känslan är samma.
Annars - vad tror ni om en sipp från en thca-vape och en sipp från en thcnm?
Skulle det ge lite mer "bredd" - eller är det kaka på kaka?
Avsaknaden av något är så det är med dessa noider. Dom har inte alla små ämnen i sig som finns naturligt i weed eller hasch. Så ruset blir mer avskalat.
I teorin borde det funka bättre om man lägger till cbd och andra goda grejer, men det blir ett jävla elände att fippla med det. Jag köpte en thcnm engångsvape från HiMo*** och min standard nu är ett 4 sek bloss på thca och samma på thcnm. Jag upplever att detta ruset blir lite mer komplett än bara thca. Men det är ingen stor skillnad.
Kan dock tipsa om "Gravity Pro Indica" engångsvape hos Ufo***. Enligt receptet ska den ha en massa goda grejer som saknas i thca tex cbd m.m. Jag har bara tagit ett bloss på den vid ett tillfälle och den var mer potent än dom andra, nästan så ett 4 sek bloss blev lite väl mycket. Men den är lite för stark för mig som mest vill ha lite sömnhjälp.