Citat:
Ursprungligen postat av
Tavastehus
Såg vinterstudion förra helgen där alla inbjudna var rörande överens om att Calle förtjänat sin OS-plats. Varför denna milsvida skillnad mellan å ena sidan folket och SVT å den andra? Ligger sanningen nånstans i mitten?
Negativa åsikter är inte ok i tv särskilt inte svt oavsett prestation. Gäller det damer är det ännu större no no.
Blomqvist samt Mr.fingerprints är löjligt positivs trots att de innerst inne vet att Calle underpresterat i åratal.
Således kokar det ner till det egna arvidet som sannolikt för Blomman och Fredriksson är relstivt högt mätt i tid och ansträngning.
Att Calle suger riktigt ordentligt går ej att förmedla om du vill vara kvar vid köttgrytan.