Citat:
Ursprungligen postat av
ABBORRE
Du har inte druckit rött vin ? Då menar jag ganska mycket

dricker inte rödvin!
Citat:
Ursprungligen postat av
30DagarsKort
Tittar du ofta på ditt bajs när du bajsar?
Tror du att det är normalt att stirra på sitt bajs och analysera det efter avslutad tömning?
Reser du dig upp och vänder dig om innan xu torkat dig för att kunna se bajset så bra som möjligt?
Har du ätit blodpudding?
Järntillskott ska menstruerande kvinnor använda, män behöver sällan det, tar du järntillskott och använder gjutjärnspanna så kan du garanterat få ett överskott av järn som påverkar bajset
Har järntillskott då de märkte att jag hade alldeles för dåliga järnvärden så tar det hela tiden. Och sen det för första gången ut som att jag haft sot i röva när jag torka mig så har jag kollat, är verkligen kolsvart. Har normala järnvärden nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lapapp
Har du många i släkten som haft tjocktarmscancer? Färskt blod i avföringen hos en ung person är i den absoluta majoriteten av fallen hemorrojder. Dessa kan sitta på insidan vilket gör att man aldrig ser dem. Dock kan det vara värt att gå till din vårdcentral så att man kan göra en rektoskopi.
Har för mig att det är iaf en tjocktarmscancer i släkten, kanske fler. De var dock 50+ när det va aktuellt. Har aldrig haft hemorrojder förr så vet inte riktigt hur jag ska veta det.