2024-03-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
OT för frågeställningen dessutom, jag har inte påstått att svenskar utomlands är särskilt brottsliga, utan att de är isolationistiska.

För att exakt alla folkgrupper är det, man dras till sig egen sort.
Citera
2024-03-17, 20:52
Medlem
Citat:
Samtliga svar hittills är olika varianter av "MEN SVENSKAR GÅR INTE PÅ BIDRAG OCH BEGÅR INTE BROTT!!!"

Vilket är en coping mechanism. Ni skäms över ert folk och greppar efter halmstrån för att försvara deras heder. Men tråden handlar INTE om brottslighet eller bidragsberoende, utan om INTEGRATION, så håll er till ämnet, för helvete

Som "Svensk" (Aka vit för alla Sdare) så håller jag med det du säger. I spanien och andra icke-engelsktalande länder så är svenskar skitdåliga på att integrerar sig. Detsamma gäller de äcklen som flyttar till Thailand för att ha en chans att få en tjej. Du kommer dock inte att få SD-idioterna här på flashback att erkänna detta. Min farsa (som tyvärr tillhör facket SD-idiot) vill hemskt gärna flytta till Spanien, men jag kan garantera dig att han aldrig komer att lära sig språket. Så ja, många svenskar är hycklare när det kommer till integration.
Citera
2024-03-17, 20:55
Medlem
Vi är exemplariska. Vi intresserar oss för den andra kulturen och försöker respektera deras regler där.

Vi åker liksom inte utomlands för att trakassera civilbefolkningen och påstå att dom måste bli lite mer som oss svenskar.

Vi åker utomlands för att vi är intresserade av att träffa nya människor, lära oss ny teknologi och läsa eller lära det som gör oss intresserad! Inte för att umgås med enbart våra egna och dra med pedofilreligioner in i deras riken så som ni niggers håller på med när ni är här.

Man kan säga att vi ligger många nivåer över er.

Vi åker inte heller utomlands för att alla våra kvinnor är köpta av någon oljeshejk någonstans så enbart finns en massa getter kvar, då hon numera agerar någon sorts privat hora till alla oljeshejkens släktingar vilket indirekt gör han till en jävla cuck.
Senast redigerad av vildhane 2024-03-17 kl. 20:58.
Citera
2024-03-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Vi är exemplariska. Vi intresserar oss för den andra kulturen och försöker respektera deras regler där.

Vi åker liksom inte utomlands för att trakassera civilbefolkningen och påstå att dom måste bli lite mer som oss svenskar.

Vi åker utomlands för att vi är intresserade av att träffa nya människor, lära oss ny teknologi och läsa eller lära det som gör oss intresserad! Inte för att umgås med enbart våra egna och dra med pedofilreligioner in i deras riken så som ni niggers håller på med när ni är här.

Så du menar att de äckliga 50+ åriga Svenskar som åker till thailand för att ligga med unga tjejer passar in på denna mallen?
Citera
2024-03-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Så du menar att de äckliga 50+ åriga Svenskar som åker till thailand för att ligga med unga tjejer passar in på denna mallen?

Det är väl precis samma jävla getknullare o rika människor som finns i erat hemland?

Skillnaden är att ni är mycket fler än vad vi är här.

Så om du tycker det åker mycket svenskar till thailand för att knulla, så är det inte ens inärheten av vad ni behöver göra i ert hemland ^^

Ni är alltså ännu mera white trash än de få stycken som ni nämner dag ut och dag in här.

Naaaw, lilla Åke behövde åka utomlands för att hitta kärlek. Medans ni köpte er en nio årig hora från eran farfars bästa kompisar...

Förklara gärna nu, vem är värst?
Senast redigerad av vildhane 2024-03-17 kl. 21:06.
Citera
2024-03-17, 21:04
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Samtliga svar hittills är olika varianter av "MEN SVENSKAR GÅR INTE PÅ BIDRAG OCH BEGÅR INTE BROTT!!!"

Vilket är en coping mechanism. Ni skäms över ert folk och greppar efter halmstrån för att försvara deras heder. Men tråden handlar INTE om brottslighet eller bidragsberoende, utan om INTEGRATION, så håll er till ämnet, för helvete

Integration är att sköta sig själv ochså och inte störa belasta värdlandet som du redan fått svar på
Svenskar har inte heller nån kultur eller tro, ideologi som stör värdlandet, det är integration
De klarar sig ändå utan anamma andra länders kulturer eller trohet genom att följa lagar och regler och beteendenormer

Så du menar att de ska lära sig språket i utlandet eller ? Tycker du att ghetto och gangster kulturen på 60 000 + som kan rappa på svenska eller kan nån form av svenska har bidragit nåt ? för att de kan lite svenska ?

Hade värdlandet då släppt in dom ? Nä det hade dom inte så dom har inget krav på det att kunna spanska

Varför ska de lära sig ett annat språk om de uppfyller ovanstående, de kan ju tydligen kommunicera tillräckligt för att uppfylla ovanstående krav att vara en tillgång. Vad är problemet, jag ser inget problem och att de är inte speciellt många heller som bor där
Senast redigerad av Sladdaren 2024-03-17 kl. 21:06.
Citera
2024-03-17, 21:07
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Som "Svensk" (Aka vit för alla Sdare) så håller jag med det du säger. I spanien och andra icke-engelsktalande länder så är svenskar skitdåliga på att integrerar sig. Detsamma gäller de äcklen som flyttar till Thailand för att ha en chans att få en tjej. Du kommer dock inte att få SD-idioterna här på flashback att erkänna detta. Min farsa (som tyvärr tillhör facket SD-idiot) vill hemskt gärna flytta till Spanien, men jag kan garantera dig att han aldrig komer att lära sig språket. Så ja, många svenskar är hycklare när det kommer till integration.

Bra skrivet, och tyvärr har du rätt. Jag har varit inne i grupper på Facebook för utlandssvenskar, och dom fullkomligt svämmar över av invandrarhat.
Citera
2024-03-17, 21:10
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Det gnälls mycket från oknullbara incels om hur dåligt invandrare anpassar sig till Sverige. Som en intressant jämförelse kan vi titta på hur svenskar är när de själva utvandrar till andra länder, främst dom med kulturer som avviker starkt från den svenska.

Vi kan ta Spanien som exempel. Svenskar bosätter sig i enklaver och umgås uteslutande inom den egna gruppen, man har egna skolor, restauranger och affärer. Man lär sig ingen spanska trots att engelska inte förstås av många, ffa äldre spanjorer. Man konsumerar mycket narkotika och göder därmed den redan epidemiska smugglingsverksamheten över Medelhavet. Man betalar heller ingen skatt i landet. Kort sagt en mycket isolerad invandrargrupp, något man skulle kalla segregerad i Sverige och Jimmie skulle kräva att deras skolor stägdes och butiker revs.

I Dubai har vi en stor grupp svenskar som sitter på Facebook hemma i Rönninge och skriver hur mycket dom hatar araber. Väl på plats i Dubai där de tjänar 40 000 skattefritt utan att träffa en endaste arab utan gå till en svensk läkare och i övrigt bara umgås med expats, skriver dom istället "DOM HÄR araberna är ändå okej". Alltså en invandrargrupp som segregerar sig och dessutom föraktar sitt nya värdland. Åkesson hade krävt omskolningsläger om detta skedde i Sverige.

Ja, ni fattar galoppen. Fyll gärna på med egna erfarenheter om denna till synes ointegrerbara folkgrupp runtom i världen.

Varför är svenskar så segregerade som invandrargrupp utomlands?

Din tråd är endast tillkommen i provokationssyfte och därför vill jag egentligen inte bidra till den; kom igen när dessa svenskar i diasporan bli ett problem för värdlandet.
Citera
2024-03-17, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Din tråd är endast tillkommen i provokationssyfte och därför vill jag egentligen inte bidra till den; kom igen när dessa svenskar i diasporan bli ett problem för värdlandet.
jaja svenskar vågar inte ut ur landet stannar bara för solen inge interaktion. Och dom är hycklare gör dom rätt då i sitt andra land eller ligger dom bara o solar sig och äter resurser. Dom är för lata säger jag
Citera
2024-03-17, 21:38
Medlem
Citat:
I Dubai har vi en stor grupp svenskar som sitter på Facebook hemma i Rönninge och skriver hur mycket dom hatar araber. Väl på plats i Dubai där de tjänar 40 000 skattefritt utan att träffa en endaste arab utan gå till en svensk läkare och i övrigt bara umgås med expats, skriver dom istället "DOM HÄR araberna är ändå okej". Alltså en invandrargrupp som segregerar sig och dessutom föraktar sitt nya värdland. Åkesson hade krävt omskolningsläger om detta skedde i Sverige.

Aldrig stött på en svensk Dubai-expat som föraktar sitt nya land. Samtliga är helt kära i UAE och tycker det är mycket bättre än Sverige. Sant är dock att de flesta ej lär sig arabiska.
Citera
2024-03-17, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Det är väl precis samma jävla getknullare o rika människor som finns i erat hemland?

Skillnaden är att ni är mycket fler än vad vi är här.

Så om du tycker det åker mycket svenskar till thailand för att knulla, så är det inte ens inärheten av vad ni behöver göra i ert hemland ^^

Ni är alltså ännu mera white trash än de få stycken som ni nämner dag ut och dag in här.

Naaaw, lilla Åke behövde åka utomlands för att hitta kärlek. Medans ni köpte er en nio årig hora från eran farfars bästa kompisar...

Förklara gärna nu, vem är värst?
Jasså? Så nu kan du erkänna att vi svenskar inte är så jävla fantastiska ändå.

Det är roligt att du utgår från att jag inte är en "vit" svensk. Jag är vitare än snön som faller här varje sommar ^^. Kommer från en liten håla Sverige och har träffat många äckliga Sd-idioter som åker utomlands för att hitta en ung tjej, eftersom de inte kan få till det med här hemma.

"Men kolla på dom då, dom är inte heller bra"
Yeah, det beror på att människor är kassa pga uppväxt. Men ni jävla idioter vill få det till en rasfråga.
Dumma jävla idioter.
Citera
2024-03-17, 21:57
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Är det så du känner dig?

Nej jag bara beskriver hur de betraktades av infödda New York-bor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in