Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Inte bara kunskapsluckor - hela Candace barndom verkar extreeeemt suspekt och fylld av luckor 😂 Det är jättemärkligt att det ska vara så svårt att hitta bilder från hennes uppväxt på nätet, jag kan bara hitta 2 ytterst tveksamma barndomsbilder och sen ett skolboksfoto från High school (Stamford).
Vad är det hon döljer? Det måste ju nästan vara så att hon föddes som man - hon har ju märkligt breda axlar och hennes näsa ser väldigt afroamerikanskt maskulin ut, tycker du inte? ”Hennes” barn verkar dessutom vara adopterade tycker jag att jag tror tills någon bevisar motsatsen - det måste ju finnas förlossningsbilder - varför publicerar hon inte dessa i sånt fall???
Ja, helt möjligt att Candace är en han.
Jag gjorde en jämförelse på bilden som ska föreställa farfadern/morfadern och Candace som liten, vs bilder av Candace som vuxen. Programmen säger att det inte är samma person.
Candace Owens "dokumentär" om Brigitte, den har fler bilder av Brigitte, när hon var lärare.
Bilden av Brigitte i ...... 10 års äldern eller nåt. Där verkar Candace säga att det vore dottern till Brigitte istället. Men, en kan ju se klart och tydligt skillnaden på näsorna.
Candace Owens, han lägger ju fram bevis på att Brigitte är kvinna och vrider dessa till att hon vore en han.
Och så går folk på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
adaptern
Jag blandade ihop Gabriel Matzneff och Andre Gide, en jättemiss av mig!
Det är Andre Gide som Macron beundrar och vars bok är med på presidentfotot.
Var hyllas/beundras Andre Gide's bok?
Eller är den bara på bordet?
Länk till bilden, tack.