Citat:
Ursprungligen postat av
KlinkersAerBra
Blev inte särskilt imponerad. De vågar inte göra honom tillgänglig så att man kan testa.
Titta sedan på chattfönstret hur mycket vägledning han behöver.
Vi vet redan att GPTande drastiskt sänkt kodkvaliten redan. Denna kan inte vara mycket bättre på den fronten.
Varningstecken är som sagt att om man vill testa, måste man kontakta dem med ett case så de kör mellanhand. De vågar inte visa resultatet direkt.
Uppfattade det mest som att det var AIn som gav feedback, och möjligtvis ställde lite kontrollfrågor snarare än att användaren behövde skriva massor med prompter, men var ju som sagt inte jättetydligt i demon.
Att de släpper det till en begränsad skara initialt ser jag inte som särskilt konstigt alls. Så gör många företag. Ibland bakom NDA.
Skulle man släppa detta till alla på en gång kommer det sannolikt bli för många som vill testa samtidigt, vilket skulle medföra samma problem som vid Claude 3 lanseringen, eller när man vill använda GPT4T under de mest intensiva timmarna.
Skickade iaf in en ansökan. Har ingen som helst förhoppning om att bli utvald, men kostar ju inget att försöka. Får jag tillgång till det lovar jag att återkomma om man inte tvingas skriva på någon NDA.