2024-03-17, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missanthropy52
Ikke vry dokumentert noe spesifikt i bygda - det nevnes kun en mann. Ingen menn hsr sttt fram offentlig. De fleste brev retter seg mot srbare kvinner og er opptatt av at de har stygg kropp, hae tatt abort, ikke tar seg av ungene, er psykisk syke og gr p NAV https://www.oa.no/privatetterforsker...s/5-35-1616030

Har ikke fulgt meg i trden men de personangrepene du lister opp minner meg om barnevernets hersketeknikker.

Nr barnevernet heller vil ha tvungen omsorgsovertakelse enn yte hjelpetiltak. Og det ikke finnes gyldige grunner for omsorgsovertakelse.

S kan lignende mobbing av omsorgspersoner fre til psykisk sammenbrudd eller ihvertfall gjre livet vanskeligere for omsorgspernonene. Slik at barnevernet kanskje kan greie vri til en omsorgsovertakelse allikevel.

Det ville ikke ha forundret meg om det er en barnevernsansatt, eventuelt tidligere barnevernsansatt, som str bak brevene.
Citera
2024-03-17, 00:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Har ikke fulgt meg i trden men de personangrepene du lister opp minner meg om barnevernets hersketeknikker.

Nr barnevernet heller vil ha tvungen omsorgsovertakelse enn yte hjelpetiltak. Og det ikke finnes gyldige grunner for omsorgsovertakelse.

S kan lignende mobbing av omsorgspersoner fre til psykisk sammenbrudd eller ihvertfall gjre livet vanskeligere for omsorgspernonene. Slik at barnevernet kanskje kan greie vri til en omsorgsovertakelse allikevel.

Det ville ikke ha forundret meg om det er en barnevernsansatt, eventuelt tidligere barnevernsansatt, som str bak brevene.

r nog inte s enkelt i den hr frgan, det r ngra som inte har sm barn som har ftt brev ocks och alla bor inte i Valdres s det hr r nog ngon som jobbar vid ett krysspunkt dr man r p mnga stllen och pratar med mnga mnniskor...
Citera
2024-03-17, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
r nog inte s enkelt i den hr frgan, det r ngra som inte har sm barn som har ftt brev ocks och alla bor inte i Valdres s det hr r nog ngon som jobbar vid ett krysspunkt dr man r p mnga stllen och pratar med mnga mnniskor...

OK. Sosialkontoret da.

I mange sm kommuner var det ofte bde kontorfellesskap og felles ansatte. Alts, at de samme personene jobbet bde p sosialkontoret og i barnevernet.

Disse brevene startet komme for mer enn tjue r siden. Var det ikke s.

Men de brevmottakerne som ikke bor i Valdres, har de bodd i Valdres tidligere?

Dette m vre ett innmari sykt menneske. Som har holdt p snn i flere tir.
Citera
2024-03-17, 01:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
OK. Sosialkontoret da.

I mange sm kommuner var det ofte bde kontorfellesskap og felles ansatte. Alts, at de samme personene jobbet bde p sosialkontoret og i barnevernet.

Disse brevene startet komme for mer enn tjue r siden. Var det ikke s.

Men de brevmottakerne som ikke bor i Valdres, har de bodd i Valdres tidligere?

Dette m vre ett innmari sykt menneske. Som har holdt p snn i flere tir.

det som ocks upprepas r personer som bryter mot jantelagen och p ett eller annat stt ftt allmosor av ngot slag, men i nstan alla brev finns det terigen en tydlig lg kunskap om Nav, Helfo och den delen av samhllet,
jag ocks har hrt att hon tjnar mycket, fasad betyder mycket och r inte en kommunal anstlld...
Citera
2024-03-17, 01:36
Medlem
Citat:
det som ocks upprepas r personer som bryter mot jantelagen och p ett eller annat stt ftt allmosor av ngot slag, men i nstan alla brev finns det terigen en tydlig lg kunskap om Nav, Helfo och den delen av samhllet,
jag ocks har hrt att hon tjnar mycket, fasad betyder mycket och r inte en kommunal anstlld...

OK. Kanskje hun finnes p skattelistene.

Hun blir i hvert fall tatt snart. Nr politiet har ftt sjekket opplysningene fra sted Norge.

Hper navnet hennes vil komme frem her p trden.
Citera
2024-03-17, 01:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
OK. Kanskje hun finnes p skattelistene.

Hun blir i hvert fall tatt snart. Nr politiet har ftt sjekket opplysningene fra sted Norge.

Hper navnet hennes vil komme frem her p trden.

ja det r mnga som knner till namnet men mnga r rdda fr att sga det ifall det r fel eller personen fr reda p det, r jo nnu inte skert att polisen klarar sitt jobb den hr gngen heller och d r det inte roligt att bli ovn med den hr personen...
Senast redigerad av Notteliten 2024-03-17 kl. 01:46. Anledning: stavning
Citera
2024-03-17, 01:50
Medlem
Citat:
ja det r mnga som knner till namnet men mnga r rdda fr att sga det ifall det r fel eller personen fr reda p det, r jo nnu inte skert att polisen klarar sitt jobb den hr gngen heller och d r det inte roligt att bli ovn med den hr personen...

Blir spennende se om sted Norge kommer med en oppdatering p mandag,
Imens er det vel noen som har god greie p hvem dette er?? 🤔
Citera
2024-03-17, 01:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Blir spennende se om sted Norge kommer med en oppdatering p mandag,
Imens er det vel noen som har god greie p hvem dette er?? 🤔
ja det behvs en uppdatering i media om ingen annan kommer med information, men Kornblomst kom med ett bra frslag, att kolla skattelistorna i media...
Citera
2024-03-17, 02:04
Medlem
Citat:
ja det r mnga som knner till namnet men mnga r rdda fr att sga det ifall det r fel.
Nettopp
Mange vet lokalt, men alle holder igjen.

Kan ta litt dette...
Citera
2024-03-17, 02:13
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinensen
Nettopp
Mange vet lokalt, men alle holder igjen.

Kan ta litt dette...
ja det r det, men nu borde polisen kunna reda ut det nstan avslutade rendet och f ngon talad...
det tar lite tid frn att du registrerar dig hr till att du kan skriva ocks, s fler kommer skert med info snart...
Citera
2024-03-17, 12:20
Medlem
Citat:
Hvis det er mange som kjenner til navnet, s hper jeg politiet ogs vet navnet.
Om noen her inne vet hva personen heter s er det vel ikke noe problem fortelle det her ? Her nevnes jo navn hele tiden p bde mo og mgm, og da ser ikke jeg grunnen til vre redd for rpe antatt brevskrivers navn.
Citera
2024-03-17, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baronessen79
Hvis det er mange som kjenner til navnet, s hper jeg politiet ogs vet navnet.
Om noen her inne vet hva personen heter s er det vel ikke noe problem fortelle det her ? Her nevnes jo navn hele tiden p bde mo og mgm, og da ser ikke jeg grunnen til vre redd for rpe antatt brevskrivers navn.

Ja enig med deg. Siden det er s mange rykter og det er et navn som gr igjen s m det jo g an legge ut det?
Eller initialene til denne personen??
Noen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in