Citat:
Ursprungligen postat av
ViNyh
Mange som ble skuffet da hun ble siktet, de ville liksom ikke at det skulle vre henne. Hadde det derimot vrt en som kanskje var litt lengre nede p "rangstigen" s tror jeg det hadde vrt fler som hadde akseptert det, men ikke henne.
Mange av de som var i spissen og nrmest var klare for lynsje vedkommende ble blte. " nei IB hun som er s snill og grei kan det ikke vre" gi oss en annen person en som vi kanskje hater litt fra fr!!
Nei hun er nok ingen engel under overflaten.
Her m nok statsadvokaten gjenpne saken!
du r inne p ngot viktigt hr, du kan se det bara frn norrrrrmannn1`s beskrivning hr :
"Hun har lite eller ingen utdanning, det ser vi av sprk og skrift.
For egen del s hadde ikke den firkanta u-en og den lille r-en kommet lengre enn grunnskolen.
Alt jeg har gjort senere har krevd et for hyt tempo - u-en hadde blitt rundet av og r-en hadde tilpasset seg henge p neste bokstav og ikke avsluttet oppover.
Min teori blir da en kvinne med lav status (siden hun irriterer seg over NAV) og lite utdanning.
Jeg vil nesten vge pstanden "med foreldre uten utdanning" ogs.
Hun bor avsides og uten videre sosial omgang, siden hun ikke har et naturlig forhold til internett.
Barnls, uten mann eller i et ekteskap uten kjrlighet.
Jeg tror vedkommende ikke ndvendigvis er et mobbeoffer men en som har sttt utenfor og endt opp uten god sosial trening etter oppvekst. "
s hr frsker puckon utesluta stora delar av samhllet utifrn sin egen nskan att det ska vara en person utan status som har skrivit dessa brev, medan kvinnan som blev siktet har, som du skriver, en klart hgre status, ett bttre utseende och p alla stt r ngon som normalt sett inte r nedvrderad och drfr automatiskt utesluts frn att kunna gra onda saker...