2025-01-14, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idlegossip
Det gjr ikke det, nei. Da har nok jeg hrt mer enn deg. Visst gr det rykter om flere. Merkelig at du er s bastant, vrt hele veien p at det er henne. Lurer p hvorfor.

S du er her for spre rykte om flere? Siktede er eneste mistenkte bde i sted Norge og av politiet. Hvorfor et du s sinna p folk som tror p det samme som politiet?
Citera
2025-01-14, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg mener skriftprver beviser at det ikke var henne og at det du driver med er sladder.

At du ikke fatter det bekrefter hva jeg sier.

Hvilke skriftprve er det du snakker om? Den de gjennomfrte p sted Norge? Den sa ikke at hun var skyldig men heller ikke uskyldig. Den viste vel at det sannsynlig var henne. Og det er vel mange andre ting som peker p mistenkte men som ikke kom frem i sted Norge.
Citera
2025-01-14, 09:38
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Mange som ble skuffet da hun ble siktet, de ville liksom ikke at det skulle vre henne. Hadde det derimot vrt en som kanskje var litt lengre nede p "rangstigen" s tror jeg det hadde vrt fler som hadde akseptert det, men ikke henne.
Mange av de som var i spissen og nrmest var klare for lynsje vedkommende ble blte. " nei IB hun som er s snill og grei kan det ikke vre" gi oss en annen person en som vi kanskje hater litt fra fr!!
Nei hun er nok ingen engel under overflaten.
Her m nok statsadvokaten gjenpne saken!
du r inne p ngot viktigt hr, du kan se det bara frn norrrrrmannn1`s beskrivning hr :

"Hun har lite eller ingen utdanning, det ser vi av sprk og skrift.
For egen del s hadde ikke den firkanta u-en og den lille r-en kommet lengre enn grunnskolen.
Alt jeg har gjort senere har krevd et for hyt tempo - u-en hadde blitt rundet av og r-en hadde tilpasset seg henge p neste bokstav og ikke avsluttet oppover.

Min teori blir da en kvinne med lav status (siden hun irriterer seg over NAV) og lite utdanning.
Jeg vil nesten vge pstanden "med foreldre uten utdanning" ogs.
Hun bor avsides og uten videre sosial omgang, siden hun ikke har et naturlig forhold til internett.
Barnls, uten mann eller i et ekteskap uten kjrlighet.

Jeg tror vedkommende ikke ndvendigvis er et mobbeoffer men en som har sttt utenfor og endt opp uten god sosial trening etter oppvekst. "

s hr frsker puckon utesluta stora delar av samhllet utifrn sin egen nskan att det ska vara en person utan status som har skrivit dessa brev, medan kvinnan som blev siktet har, som du skriver, en klart hgre status, ett bttre utseende och p alla stt r ngon som normalt sett inte r nedvrderad och drfr automatiskt utesluts frn att kunna gra onda saker...
Citera
2025-01-14, 09:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lu7
Hvilke skriftprve er det du snakker om? Den de gjennomfrte p sted Norge? Den sa ikke at hun var skyldig men heller ikke uskyldig. Den viste vel at det sannsynlig var henne. Og det er vel mange andre ting som peker p mistenkte men som ikke kom frem i sted Norge.

du har helt rtt, fr om skrivprovet som sted Norge gjorde visat att det inte var hon, skulle det ha varit ver 90 % sannolikt att hon inte hade blivit siktet, s detta r bara ytterligare ett frsk att frvrnga fakta s att IB framstr som oskyldig frn killen som blev kr i henne nr han sg henne p bilderna...
Citera
2025-01-14, 09:54
Medlem
Citat:
Tror ikke du skal snakke s mye om vre saklig.

Nr var jeg usaklig?
Citera
2025-01-14, 10:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg ser for meg et mer ensomt menneske - og styggere!
Den som skriver disse brevene har veldig mye tid til sysselsette hjernen med hat og sitter nok mye alene, kanskje i et dysfunksjonelt forhold.

Det tror jeg ikke om denne milfen.

Jeg kan selvflgelig ta feil, kjenner henne ikke.
h hr ser vi verkligen hur den hr anvndaren tnker...
Citera
2025-01-14, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
nr ditt bsta argument fr att inte sprida rykten r att du frmodligen inte bor dr, d r det BS...
och fr mig och andra som faktiskt har sett s mycket av fakta i det hr fallet att tro att hon r skyldig r inte konstigt...

Jeg sprer ikke rykter, sier bare ar det gr. Det er ikke det samme. Du kan tro hva du vil du, men det er ogs fint akseptere at andre tror noe annet.
Citera
2025-01-14, 10:39
Medlem
Citat:
Nr var jeg?

At alle der tenker og tror det er henne og alt fskap hun har gjort mener jeg du skrev. Er da ikke bevist. Da blir det usaklig.
Citera
2025-01-14, 10:43
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg sprer ikke rykter, sier bare ar det gr. Det er ikke det samme. Du kan tro hva du vil du, men det er ogs fint akseptere at andre tror noe annet.

Jag har inga problem med att acceptera att folk har andra sikter n jag, men jag tycker nd att det r ett otroligt dligt argument du framfr hr, precis som de flesta av dina andra argument, och nr vi skriver i ett diskussionsforum r det en del av planen att diskutera sdana saker men det enda du bevisar hr r att du inte frstr hur ett diskussionsforum fungerar, speciellt ABoK...
Hela planen r att diskutera breven och speciellt vem som skrivit dem och nr vi har en person som s mnga saker pekar mot, bde knda och oknda, d mste IB bli en vldigt stor del av diskussionen och nr ingen kan hitta ngot som pekar p andra men klagar nd p att IB fr fokus d r det bara ljligt..
Citera
2025-01-14, 10:48
Medlem
Citat:
At alle der tenker og tror det er henne og alt fskap hun har gjort mener jeg du skrev. Er da ikke bevist. Da blir det usaklig.
Det er vel ikke usaklig nr sted Norge og politiet ogs tror det er henne. Da er alle som tror det er henne usaklig i ditt hode alts. De fleste tror jo det er henne, og det er verken rart eller usaklig.
Citera
2025-01-14, 10:59
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:

Kan du inte framfra sakliga argument fr varfr det inte skulle vara denna krring som skickat hotbreven d alla bevis pekar p henne s borde du tnka p vad du skriver, eller har du bara otur nr du skriver hr?
Citera
2025-01-14, 11:48
Medlem
Citat:
Det er vel ikke usaklig nr sted Norge og politiet ogs tror det er henne. Da er alle som tror det er henne usaklig i ditt hode alts. De fleste tror jo det er henne, og det er verken rart eller usaklig.

Hvem er du som snakker for alle? Nei, jeg sa at det er usaklig snakke for alle og pst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in