Citat:
Ursprungligen postat av
loxie
Jag tror att många tror att det är PF, men jag som varit där på praktik flera gånger kan intyga att det absolut inte är han. Hans stall är nog det enda vi kan lita på i det här läget då det de visar upp på sociala medier är precis hur verksamheten är.
PF har en anställd stallchef som sköter arbetsscheman osv och under mina totalt 5 gånger där har jag aldrig sett en enda anställd gråta.
Ja, Aftonbladets artikel var skriven på ett sätt så att den första personen man tänkte på var PF. "Samarbetar med stort svenskt företag", "driver sitt stall med nära anhörig" och "elitryttare på de högsta nivåerna". Är man väldigt insatt i Sveriges hoppelit och har bakgrundsfakta kanske det var självklart att det handlade om DL, men jag som rider på ridskola en dag i veckan och inte följer elitryttarna på sociala medier eller skvaller om dem, trodde direkt att det var PF det handlade om.
Skönt att höra att det inte var det och att det är så bra som det verkar på Grevlunda, för hade det inte varit det hade jag nog tappat tron totalt på mänskligheten.