• 1
  • 2
2024-03-09, 16:50
Medlem
Drillas avatar
Måste runka på som fan för att komma. Slöt med mirtazapin för 3 och en halv vecka sen så det kan väl inte ha med det att göra? Vet att orgasmen inte är målet men måste fan tvinga fram det och det känns väldigt pinsamt med en partner. Är nog understimulerad. Vad kan jag göra?
Citera
2024-03-09, 16:52
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Du har ju svaret i din andra tråd..
Citera
2024-03-09, 17:05
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Du har ju svaret i din andra tråd..

Antar det
Citera
2024-03-09, 21:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Måste runka på som fan för att komma. Slöt med mirtazapin för 3 och en halv vecka sen så det kan väl inte ha med det att göra? Vet att orgasmen inte är målet men måste fan tvinga fram det och det känns väldigt pinsamt med en partner. Är nog understimulerad. Vad kan jag göra?

Runkat för hårt och för mycket? Death grip syndrom isåfall. Kuken förlorar känsel av för hårt runk.
Citera
2024-03-10, 00:35
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Runkat för hårt och för mycket? Death grip syndrom isåfall. Kuken förlorar känsel av för hårt runk.

A, tänkte på det igår. Runkat så i många år, bara blivit värre och värre. Ska runka saktare och lösare en gång om kvällen tills jag kommer av det och se om det löser sig med tiden.
Citera
2024-03-10, 00:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
A, tänkte på det igår. Runkat så i många år, bara blivit värre och värre. Ska runka saktare och lösare en gång om kvällen tills jag kommer av det och se om det löser sig med tiden.

Är du oskuld?

Något som är rätt vanligt när pojkar tränger in i en fitta för första gången är att de tycker att "detta ger ju inte lika stort motstånd som min hand gör".

Edit: har för mig att även Dr Olle Waller i Kanal 5's program Fråga Olle sa detta för drygt 20 år sedan.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2024-03-10 kl. 00:39.
Citera
2024-03-10, 00:45
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är du oskuld?

Något som är rätt vanligt när pojkar tränger in i en fitta för första gången är att de tycker att "detta ger ju inte lika stort motstånd som min hand gör".

Edit: har för mig att även Dr Olle Waller i Kanal 5's program Fråga Olle sa detta för drygt 20 år sedan.

Nej är inte oskuld.
Citera
2024-03-10, 04:36
Medlem
Gudpappsens avatar
Citat:

Kanske skippa var kväll å kör 1/2 gånger i veckan istället?
Citera
2024-03-10, 05:13
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudpappsen
Kanske skippa var kväll å kör 1/2 gånger i veckan istället?

Tänkte runka 20 minuter och om jag inte kommer testar jag nästa kväll.
Citera
2024-03-10, 06:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Gör ett uppehåll med runkandet å när du kör igen så använd glidmedel eller barnolja å tvinga inte fram orgasmen utan kom när du kommer.
Citera
2024-03-10, 06:37
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Gör ett uppehåll med runkandet å när du kör igen så använd glidmedel eller barnolja å tvinga inte fram orgasmen utan kom när du kommer.

Bra tips. Har en pocketpussy som jag gillar. Ska börja använda den mer.
Citera
2024-04-02, 03:38
Medlem
Stimulera dig analt med dildo och sen med en riktig sak så får du njuta endå och bättre stånd sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in