• 1
  • 2
2006-08-10, 20:19
Medlem
Izzas avatar
nån som kurat på t3?
*nyfiken*

skulle vilja ha personliga åsikter om det..
det är en sak att läsa in sig på "hård fakta" och det är en sak att höra personliga erfarenheter...

bring it on!
Citera
2006-08-10, 21:27
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Jag har kurat på T3 några ggr

Kan säga att man kan tappa fett med muskler på det om man inte sköter kosten och tar steroider i tillräcklig mängd.

Sen är det inget mirakelpreparat det heller utan det ger bara en liten boost till fettförbränningen. Det jag ser som största fördel är när man deffat en längre tid och kroppen sänker sin omsättning då kan det vara bra att ta T3.
Citera
2006-08-10, 21:31
Medlem
Izzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Jag har kurat på T3 några ggr

Kan säga att man kan tappa fett med muskler på det om man inte sköter kosten och tar steroider i tillräcklig mängd.

Sen är det inget mirakelpreparat det heller utan det ger bara en liten boost till fettförbränningen. Det jag ser som största fördel är när man deffat en längre tid och kroppen sänker sin omsättning då kan det vara bra att ta T3.

ja e inte ute efter nåt mirakelpreparat...har ingen uppfattning om att det ens finns nåt sånt...skulle inte vilja dra de iaf om de nu fanns... vill däremot ha en liten push.. har mina sista kilon till målvikt...men skulle aldri ta något som är för farligt lr nåt sådant.. därför vill ja veta hur du upplevde de?
Citera
2006-08-11, 06:55
Bannlyst
Izza, hade du inte nyss börjat tränat igen?
Citera
2006-08-11, 09:09
Medlem
Izzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Izza, hade du inte nyss börjat tränat igen?

kört i 9 månader...vadårå?
Citera
2006-08-11, 09:13
Medlem
svineds avatar
Stackers, E/C/A kanske??
Citera
2006-08-11, 09:44
Medlem
Izzas avatar
E/C/A har ja testat..de e riktigt bra tycker ja...

men blev tipsad om t3..därför ja e så nyfiken..stackers e ba skit
Citera
2006-08-11, 10:21
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izza
E/C/A har ja testat..de e riktigt bra tycker ja...

men blev tipsad om t3..därför ja e så nyfiken..stackers e ba skit

he he, ja stackers é lite fjolligt, clenbuterol kanske? T3 verkar va ganska starka grejer om jag förstått det rätt, men jag vet inte så mycket om det, dom é kanske bra...
Citera
2006-08-11, 10:26
Medlem
Izzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svined
he he, ja stackers é lite fjolligt, clenbuterol kanske? T3 verkar va ganska starka grejer om jag förstått det rätt, men jag vet inte så mycket om det, dom é kanske bra...

hehe.. försök inte lura mig gosse
JA jo vet..hört ganska att t3 e ganska extremt... men därför ja blev nyfiken om hur folk uppfattar de..
Clenbuterol..ja.. u never know
Citera
2006-08-11, 10:28
Medlem
Körde en omgång T3 för ett tag sen, detta tyckte jag fungerade bra.
Men man skall se till att gå stegvis upp i dosering, för att anpassa kroppen lite.

Vad jag hört har vissa fått en "brännande känsla" i magen efter intag.
Jag kände inga som helst biverkningar under kuren.

Ett tips för att få bort det sista.
Men som sagt, inget mirakelmedel, utan kosten och träningen måste som sagt vara väl balanserad den också..
Citera
2006-08-11, 10:31
Medlem
Izzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daaaaavid
Körde en omgång T3 för ett tag sen, detta tyckte jag fungerade bra.
Men man skall se till att gå stegvis upp i dosering, för att anpassa kroppen lite.

Vad jag hört har vissa fått en "brännande känsla" i magen efter intag.
Jag kände inga som helst biverkningar under kuren.

Ett tips för att få bort det sista.
Men som sagt, inget mirakelmedel, utan kosten och träningen måste som sagt vara väl balanserad den också..

hmm okej..tack David!

jo klart träningen och kosten e de jag lägger all min energi på..men dom sista kilorna e ett rent helvete att få bort...
hade iofs gått ner 0,6 kg i morse... så de närmar sig juh..sakta men säkert...fast känns ändå som jag vill ha nåt som taggar mig lite...
Citera
2006-08-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izza
hmm okej..tack David!

jo klart träningen och kosten e de jag lägger all min energi på..men dom sista kilorna e ett rent helvete att få bort...
hade iofs gått ner 0,6 kg i morse... så de närmar sig juh..sakta men säkert...fast känns ändå som jag vill ha nåt som taggar mig lite...

SOm sagt, tror att detta kan hjälpa dig med det sista utan probs.
Visst, det finns biverkningar, men T3 är relativt säkert i alla fall.

Som med allt annat, tänk på doseringen..
Och se då till att inte chocka hjärtat med någon rivstart med T3, utan börja sakta och stega uppåt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in