2024-03-07, 12:22
Medlem
Jag tnder vldigt mycket p ftm och har trffat ngra, dom verkar vara vldigt kta och ordentligt vta. Blir det s pga hormoner?
Finns det flera hr som varit med ftm? Dela med er av erfarenheter.
Citera
2024-03-07, 13:52
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Vta i rven d eller?
Citera
2024-03-07, 14:50
Medlem
MongoHasses avatar
Har trffat p en FTM p Taboo i Malm ngra ggr fr flera r sedan. Inget fr mig s jag gjorde inget men jag sg hen in action. Hen skte ganska aktivt p BC dessutom.
Citera
2024-03-07, 17:58
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Vta i rven d eller?

Det r allts kvinnor som vill se ut som mn. De har fortfarande fittan kvar. Och pga testosteron blir de ofta lika kta som mn.
Citera
2024-06-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franx
Jag tnder vldigt mycket p ftm och har trffat ngra, dom verkar vara vldigt kta och ordentligt vta. Blir det s pga hormoner?
Finns det flera hr som varit med ftm? Dela med er av erfarenheter.

Testosteron gr FTM-personer mycket ktare. Klitoris vxer och fr stnd. Ganska ltt att stimulera den nr man kan hitta den ltt.
Citera
2024-07-01, 22:59
Medlem
GretelThronbergs avatar
Ja, jag och min pv (vi r bda bgar) trffade en ftm-kille frn hans skola, de knde igen varandra p grindr. Vi hade en trekant. Det var enda gngen jag haft vaginalt sex och ja, spekulerar visserligen, men tror de r mycket ktare n kvinnor i allmnhet. Tror inte det r s vanligt med tjejer som trffar tv killar spontant fr trekanter, tror heller det r s vanligt med tjejer som vill ha tv kukar i fittan heller.
Citera
2024-07-22, 17:43
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Ja, jag och min pv (vi r bda bgar) trffade en ftm-kille frn hans skola, de knde igen varandra p grindr. Vi hade en trekant. Det var enda gngen jag haft vaginalt sex och ja, spekulerar visserligen, men tror de r mycket ktare n kvinnor i allmnhet. Tror inte det r s vanligt med tjejer som trffar tv killar spontant fr trekanter, tror heller det r s vanligt med tjejer som vill ha tv kukar i fittan heller.

Lter som en upplevelse, kan man f mer detaljer?
Citera
2025-01-24, 15:39
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg

Citat:
Ursprungligen postat av Hygrotork
Lter som en upplevelse, kan man f mer detaljer?

Ja, ge oss mer detaljer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in