• 1
  • 2
2024-03-06, 21:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Varning.

Varning
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Facebook och Instagram ligger nere över hela världen (2024-03-05)
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja eller kanske bara se hur sårbart deras inkomst är. Nere i en kvart = katastrof. Vad händer om nere i flera dygn. Deras konton kanske blir nollställda noll fans...

Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Län

Sedan går det inte att klaga heller. Det är någon fjortonårig fjunis som blivit mod på Flashback tror han är Gud. Du får inte klaga på mig! Fan trött man blir. Vilka är det som utser dessa jävla modsn och finns det något jävla ansvar där? Eller lika bra att sluta posta här helt och hållet.
Citera
2024-03-06, 21:29
Citat:
Varning.

Citat:
Ämne: (FB) Facebook och Instagram ligger nere över hela världen (2024-03-05)
Citat:
Ursprungligen postat av
Citat:
Ja eller kanske bara se hur sårbart deras inkomst är. Nere i en kvart = katastrof. Vad händer om nere i flera dygn. Deras konton kanske blir nollställda noll fans...
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Län

Sedan går det inte att klaga heller. Det är någon fjortonårig fjunis som blivit mod på Flashback tror han är Gud. Du får inte klaga på mig! Fan trött man blir. Vilka är det som utser dessa jävla modsn och finns det något jävla ansvar där? Eller lika bra att sluta posta här helt och hållet.
Ser ut som att du inte ens försökt prata med moderatorn?

Citera PM-konversationer ordentligt. Nu har jag fixat åt dig.
Citera
2024-03-06, 21:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Ser ut som att du inte ens försökt prata med moderatorn?

Citera PM-konversationer ordentligt. Nu har jag fixat åt dig.

Försökt. Men min poäng var mer sjukt från första början. Har liksom försökt hålla mig borta från OT etc. Nu kom den där jävulen och bara varnade mig! Det kunde liksom inte ske. Jag menar se till mitt inlägg. Det är inte grund för varning!
Citera
2024-03-06, 21:33
Citat:
Försökt. Men min poäng var mer sjukt från första början. Har liksom försökt hålla mig borta från OT etc. Nu kom den där jävulen och bara varnade mig! Det kunde liksom inte ske.
Hur har du försökt? Ser inte ut som att du har skickat något PM?
Citera
2024-03-06, 21:33
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Varning.

Varning
Citat:

Är Herr. Zaedrews på flaskan idag månne?
Inte ofta man ser FB-veteraner klaga på mods
Citera
2024-03-06, 21:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avaya
Är Herr. Zaedrews på flaskan idag månne?
Inte ofta man ser FB-veteraner klaga på mods

Behöver inte vara flaskan. Helt ärligt. Är bara så jävla trött. Man får ett meddelande och det är en varning. När man faktiskt gjort det absolut bästa att sköta sig. Tänker liksom på det innan man postar tom. Men ändå finns det sjuka mods som vill sätta dit en.
Citera
2024-03-06, 21:39
Citat:
Varning.

Varning
Citat:

Jag tittade på var tråden finns, nämligen i forumdelen "sociala medier", då blir ju varning orimlig enligt mig, då man bör kunna diskutera följderna av att sociala medierna är nere.

Hade tråden legat i någon forumdel specificerat data/teknik eller företag så hade jag förstått varningen.

Men vad vet jag, men tycka till kan man väl.
Citera
2024-03-06, 21:44
Medlem
Citat:
Behöver inte vara flaskan. Helt ärligt. Är bara så jävla trött. Man får ett meddelande och det är en varning. När man faktiskt gjort det absolut bästa att sköta sig. Tänker liksom på det innan man postar tom. Men ändå finns det sjuka mods som vill sätta dit en.

Ibland misstänker man att dom krökat ner sig innan dom kommit på att dom borde slå på datorn och rensa lite på forumet men oftast är det inte mycket att bry sig om. Tror jag hade minst 3 varningar förra veckan.
Citera
2024-03-06, 21:51
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Försökt. Men min poäng var mer sjukt från första början. Har liksom försökt hålla mig borta från OT etc. Nu kom den där jävulen och bara varnade mig! Det kunde liksom inte ske. Jag menar se till mitt inlägg. Det är inte grund för varning!
En varning är inte hela världen. Ta den och låt det vara.
Du kunde ju inte ens starta en ordentlig klagomålstråd.
Så ta den och glöm det.
Citera
2024-03-06, 21:55
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
En varning är inte hela världen. Ta den och låt det vara.
Du kunde ju inte ens starta en ordentlig klagomålstråd.
Så ta den och glöm det.

Jo men får dessa ständigt. Bara man ser på meddelande är det varning. Man blir trött av det. Speciellt när man som här det var inte läge för varning för fem öre.
Citera
2024-03-06, 21:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Dessutom var ditt inlägg 100% on topic. Borde återställas omedelbart.
Sånt där pissmodererande gör mig så förbannad.
Citera
2024-03-06, 22:00
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Jo men får dessa ständigt. Bara man ser på meddelande är det varning. Man blir trött av det. Speciellt när man som här det var inte läge för varning för fem öre.
Tråden har ju rensats kraftigt och flyttats runt så du är nog inte den enda om det kan trösta något 😊
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in