2024-03-05, 01:05
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Larsson är ju ändå halvsvensk.

Fast det är ju Paolo Roberto, Marcus Birro och Emilio Ingrosso med. Dom har ju alltid behandlats som slibbiga svartskallar i Sverige, så det är nog bara en tidsfråga innan Afrikanerna också blir det.
Citera
2024-03-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonost
Jag har aldrig sett honom som svensk. en invandrare som var bra på fotboll, förr eller senare åker han hem

Han känner nog sig mer hemma i Sverige än i Kap verde
Citera
2024-03-05, 01:07
Medlem
Mullrets avatar
Henke dyker snart upp i någon tvsoffa och får vika ut sig. Bra upplägg för debatt och antiSD propaganda.
Citera
2024-03-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Han känner nog sig mer hemma i Sverige än i Kap verde
Enligt honom själv tydligen inte
Citera
2024-03-05, 02:11
Medlem
needAlifes avatar
Jordan, Hans son känns mer ickesvensk än han själv konstigt nog.
Citera
2024-03-05, 02:25
Medlem
Kedoxs avatar
Suck.. Har Larsson börjat uttrycka sig som fjollan Timbuktu.
Att Jason skulle komma med något dylikt (samt dra in mycket mer rasism) hade inte förvånat, han hatar svenskar och ser fram rasism i varje hörn men Henke är ändå högt respekterad och omtyckt av svenska folket.

Det är möjligt att han var enda halvnegern på en i övrigt helvit skånsk byskola och att han kan ha haft bryderier över att han såg annorlunda ut. Men verkar ju gått rätt bra för honom, alltid varit välkommen med öppen famn bland svenska folket, fotbollssfären & media. Så lite magstarkt att han inte vill se sig svensk när han alltid haft dörrar öppna för att han har en något mörkare nyans.
Nu finns det väl i kontrast negerskolor med någon procent vita elever i landet. Är det där han hellre velat gå? Tror han att han hade haft samma chans till bildning, civiliserad omgivning och möjlighet att bli fotbollsproffs i den miljön.
Citera
2024-03-05, 02:27
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog
Kanske det är hans etniskt svenska mors gener som är skräp. Har du reflekterat kring det din afrofob?
Det måste de vara eftersom hon knullade med en neger.
Citera
2024-03-05, 02:29
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Jordan, Hans son känns mer ickesvensk än han själv konstigt nog.

Henke rättade sig i ledet, jobbade på, lyssnade på tränaren som de andra svennarna och var nog en mönsterspelare att ha i ett lag. Jordan känns mer divig & arrogant och verkar ha försökt anamma nån "Zlatansk" approach. Troligen anledningen till ditt påstående
Citera
2024-03-05, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Ähh, snack. Det fanns inga utsatta områden när Henke växte upp, fattiga möjligtvis. Kanske på några ställen en icke kritvit demografi, men utsatt område? Inte ens chans. Man kunde i princip gå var som helst när som helst på den tiden. Dagens vansinne satte fart på 80/90-talet. På 90-talet var det fortfarande för svenskar surrealistiskt att polis måste eskorterat brandkår och ambulans i vissa städer i USA.

Fast fattiga områden är ju just utsatta områden. Kollar du på varenda fattigt område i varenda stad i världen så är det samma sak. Behöver inte smälla bomber eller skott varenda dag för det.
Citera
2024-03-05, 02:33
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Jag vet inte vad jag är om jag ska vara ärlig
Extremt vanlig känsla hos blandade individer. De passar inte in någonstans.
Det är inte Sveriges fel. Det är inte Henriks fel.

Det är värre med utlänningar/invandringättlingar som absolut ska trycka in sig själva i en svensk identitet. På ett omedvetet plan har Henrik istället en mycket respektful attityd mot det svenska, som för honom har en bestämd form, vilket jag tycker avslöjar en viss svenskhet hos honom. Ironiskt nog.
Citera
2024-03-05, 02:40
Medlem
mendokses avatar
Jag är halvfinsk och jag känner mig inte helt svensk.
Det är skillnad på folks genetik. Henrik Larsson är inte genetiskt svensk så inte så konstigt att han inte känner sig svensk.
Citera
2024-03-05, 03:20
Medlem
Vad är problemet? Snubben har åstadkommit mer än alla er mongon tillsammans. Rannsaka er själva istället och era misslyckade liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in