• 2
  • 3
2014-03-27, 12:50
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colt94
Själv bor jag i mellerud men har aldrig beställt det i en kiosk. Men där imot har jag gjort det hemma några gånger enkelt och jävlig gott om jag få säga det själv fast då har jag bara våffla, potatismos, körv och lite ketchup.

Hur fan hittade du ens denna tråden? Den är 8 år gammal. I'm not even mad, that's amazing.

Ontopic tror jag inte någon tycker detta är gott på allvar. Bara lokalpatrioter som fejkar det.
Citera
2014-04-01, 01:58
Medlem
Mikkäjävvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Hur fan hittade du ens denna tråden? Den är 8 år gammal. I'm not even mad, that's amazing.

Ontopic tror jag inte någon tycker detta är gott på allvar. Bara lokalpatrioter som fejkar det.

Ontopic så tillför du inte tråden ett skit. Kom tillbaka och skriv när du testat istället för att anta.

Syrran har tillagat detta ett par gånger. Om det är någon som har barn tycker jag verkligen ni ska testa och bjuda på detta.

Personligen tycker jag korv, våffla, lite ketchup och senap smakar jävligt bra ihop. Har även testat med korv, våffla, sylt och grädde men tycker första versionen är mycket bättre. Mos funkar som tillbehör, men då orkar man inte äta lika många "våffelkorvar".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in