• 1
  • 2
2024-03-03, 13:10
Medlem
Masingas avatar
De få gånger man går in på Lidl så möts man av en illa lukt, skulle in där nyss och möttes av en stänk som gjorde det omöjligt att gå in.

Detta händer aldrig när jag går in på Ica tex. Vi kamn nog konstatera vilka ohygieniska människor som handlar på Lidl.
Citera
2024-03-03, 13:14
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
De få gånger man går in på Lidl så möts man av en illa lukt, skulle in där nyss och möttes av en stänk som gjorde det omöjligt att gå in.

Detta händer aldrig när jag går in på Ica tex. Vi kamn nog konstatera vilka ohygieniska människor som handlar på Lidl.

Nja känner inte riktigt igen detta. Dock har de flesta Lidl butiker pantmaskinerna direkt innanför dörren och det första som finns innanför är frukt och grönt samt bake off. Gamla ölburkar i kombination med nybakat ger en väldigt speciell unken doft, kan det vara den du känner?
Citera
2024-03-03, 13:18
Medlem
3Godisars avatar
Nej, det har aldrig hänt att det luktat illa på Lidl när jag vart där.
Citera
2024-03-03, 13:23
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Folk med lägre status som handlar där, och de är inte så noggrann med hygienen.
Du handlar där, hur ser din hygien ut?

Jag har aldrig gått in en Lidl butik
Citera
2024-03-03, 13:26
Medlem
Citat:

Min lokala ICA luktar as på morgonen pga problem med avloppet i kåken. Närmaste Lidl luktar däremot alltid nybakat bröd utom vid grönsaksavdelningen där det oftast luktar rotselleri och lök, helt OK för mig. Var handlar du?
Citera
2024-03-03, 13:28
Medlem
Molekyl3ns avatar
Bauer-pilsner panten vid entrén och curry vitlök svett doften som hemsöker 75% av vissa vill jag MENA.

vilken av dessa faktorer menar du?
Citera
2024-03-03, 13:46
Medlem
needAlifes avatar
Citat:

Kan inte säga att jag känner igen det alls faktiskt. Vi (i praktiken du) kan ju konstatera vad du vill.

Jag undrar vad din frågeställning är då du i TS inte ställer en enda fråga. Papperskorgen nästa?
Citera
2024-03-03, 13:49
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Du har aldrig gått in i en Lidl-butik, men vet ändå att det är folk med en lägre status OCH som har en sämre hygien som handlar där. Intressant.
Total idioti. Vi som gillar mat vet att det finns mycket bra saker hos Lidl likt det finns annat bra på ICA osv. Men visst, låt de tro att de är smarta. En av Europas största kedjor lär ju inte ha några bra saker alls...
Citera
2024-03-03, 13:59
Medlem
Citat:

Det är alla araber och somalier som luktar illa. Aldrig jag skulle gå in på den äckliga Lidl.
Citera
2024-03-03, 14:10
Medlem
Citat:

Nej men det är den enda butikskedja jag har besökt som måste sätta upp skyltar om att det inte är tillåtet att öppna upp förpackningen och plocka ut varan. Undrar varför..?
Citera
2024-03-03, 14:20
Medlem
franges avatar
Titta på vad det är för typ av kunder de har, vilka det är som brukar handlar där... Och dra dina egna slutsatser.
Citera
2024-03-03, 14:23
Medlem
Hygrotorks avatar
Aldrig märkt och då är det ändå ett speciellt klientel som befinner sig där. Nåja, ändå värt att handla där oavsett, bättre produkter sett till vad men betalar för, och mindre giriga ägare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in