Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-03, 07:57
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ser ingen tråd så jag skapar en.

Det här med att man kan välja kameror, var gör man det? Jag har android TV och kollar i appen men ser inget val någonstans.
Citera
2024-03-03, 08:01
Medlem
Harpys avatar
Tror inte SVT har mer än huvudsändningen + sin duo i spåren.

https://vasaloppet.tv/ verkar ha lite kameror

Tidiga tankar: fin grafik av SVT jämfört med tidigare, väldans jubileumsaktigt! Tråkiga spår det kommer bli för svansen i regnet. Hoppas även detta år att Måns Möller blir klippt av en skoter.
Senast redigerad av Harpy 2024-03-03 kl. 08:05.
Citera
2024-03-03, 08:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Tror inte SVT har mer än huvudsändningen + sin duo i spåren.

https://vasaloppet.tv/ verkar ha lite kameror

Tidiga tankar: fin grafik av SVT jämfört med tidigare, väldans jubileumsaktigt! Tråkiga spår det kommer bli för svansen i regnet. Hoppas även detta år att Måns Möller blir klippt av en skoter.
Jag lyssnade bara med halvt öra så jag missade nog om han sa att det var på vasaloppet.se men igår sa dom under VM-sändningarna att man kan välja vad man kan se på och det var svtplay.

Svtplay har uppgraderat upplösningen, finns t o m en del i uhd och mer ska komma.

Tråkigt väder, hoppas spåren håller.
Citera
2024-03-03, 08:12
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag hittade, på svtplay på webben går det att se fler kameror, men det verkar inte gå i appen.
Citera
2024-03-03, 08:17
Medlem
Om man är normal åkare och startar i typ sjunde startled eller dylikt. Hur lång tid tar det då från startskottet tills man faktiskt har passerat startlinjen? Ser ut att vara extremt trångt och långsamt.
Citera
2024-03-03, 08:21
Medlem
Det är stopp i trafiken på väg till Vasaloppstarten.
”Många kommer att bli sena”, skriver Vasloppet i inlägg.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...-till-starten/
Citera
2024-03-03, 08:22
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag lyssnade bara med halvt öra så jag missade nog om han sa att det var på vasaloppet.se men igår sa dom under VM-sändningarna att man kan välja vad man kan se på och det var svtplay.

Svtplay har uppgraderat upplösningen, finns t o m en del i uhd och mer ska komma.

Tråkigt väder, hoppas spåren håller.

Jo de kommer väl online allt eftersom! Verkar vara plusgrader hela vägen, reptider förlängda p.ga bilköer. Fast det är ju varmt iallafall
Citera
2024-03-03, 08:22
Medlem
Crapmagics avatar
Kommer svt att köra dunka dunka beach musik genom hela sändningen? extremt stressande, gjorde man såhär på Sven Komplex Pettersons tid?

Avdelningen obegripliga norrmän som vi låtsas förstå vad den säger, griselopp etc
Citera
2024-03-03, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Om man är normal åkare och startar i typ sjunde startled eller dylikt. Hur lång tid tar det då från startskottet tills man faktiskt har passerat startlinjen? Ser ut att vara extremt trångt och långsamt.
Någon minut. Det är kön i första backen som tar tid.
Citera
2024-03-03, 08:43
Medlem
Crapmagics avatar
Det är nått genetsikt fel Robin Brynteson, hör ni rösten?
Citera
2024-03-03, 08:43
Medlem
Jakob Hård kommenterar sitt hundrade Vasalopp idag.
Citera
2024-03-03, 08:44
Medlem
Helt värdelöst när de hetsigt ska zappa mellan dessa flåsande åkande reportrar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback