2024-03-02, 16:56
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Min bror pstr detta. Vad gr jag d? Jo, fljande saker jag gr rknas tydligen som symptom p en beroende personlighet: Jag rker, snusar, dricker, knarkar (definitionsfrga), runkar, spelar och knullar.

Snusar: En dosa, antingen rap eller grov ls per dag.
Rker: Ett halvt paket, blend gul om dagen.
Dricker: Varje dag, iallafall 2 l och en shot per dag.
Runkar (hit rknas fleshlight ocks): 10 gnger per dag, 2 gnger p morgonen, tre gnger p jobbet, tre gnger p eftermiddagen, en p kvllen, en p natten.
Spelar: Varje dag, spelar fr 5k i mnan (beror p vinst).
Knullar: Tre gnger i veckan.

Min frga lyder: Har jag en beroende personlighet? Om ja, vad r det som antyder p det?
Citera
2024-03-02, 16:59
Bannlyst
S lnge du inte kr tjack och hller dig till ladd ser jag inga konstigheter med livsstilen, tjack r smutsigt och ladd r fint!
Citera
2024-03-02, 17:03
Medlem
sturdyoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
S lnge du inte kr tjack och hller dig till ladd ser jag inga konstigheter med livsstilen, tjack r smutsigt och ladd r fint!

r ju snarare helt tvrtom om man har en aning om droger, men du snackar skit.

TS: Lter som du har en beroendepersonlighet nr du runkar hela dagarna.
Citera
2024-03-02, 17:11
Medlem
AttackHelikopter69s avatar
Livsnjutare! Problemet med denna livsstil r ju att man ofta vill ha mer och mer, 2 l om dagen blir 3 och tillslut 12 st osv.. Knner du s, att du vill ha mer och mer? Har du ven trappat upp?
Citera
2024-03-02, 17:33
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AttackHelikopter69
Livsnjutare! Problemet med denna livsstil r ju att man ofta vill ha mer och mer, 2 l om dagen blir 3 och tillslut 12 st osv.. Knner du s, att du vill ha mer och mer? Har du ven trappat upp?
Nja jag vet inte allts, dricker faktiskt mindre nu n tidigare, men det r klart, det blir ju s i lngden, nr man var yngre rckte ju det med en l fr att f till en fylla. Hade till och med fickplunta p jobbet tidigare.
Citera
2024-03-02, 17:36
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Min bror pstr detta. Vad gr jag d? Jo, fljande saker jag gr rknas tydligen som symptom p en beroende personlighet: Jag rker, snusar, dricker, knarkar (definitionsfrga), runkar, spelar och knullar.

Runkar (hit rknas fleshlight ocks): 10 gnger per dag, 2 gnger p morgonen, tre gnger p jobbet, tre gnger p eftermiddagen, en p kvllen, en p natten.

Min frga lyder: Har jag en beroende personlighet? Om ja, vad r det som antyder p det?

Det rder obalans i ditt livsnjutarliv, ngra stycken runkningar av 10 per dag skulle du kunna byta ut mot fler knull. 3 knull i veckan bara matchar inte din livstil.

Annars har du ett vlbalanserat och hlsosamt leverne. Fortstt s!
Citera
2024-03-02, 17:57
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna

Om du ger in fr frestelser fr kortvarig njutning utan ett perspektiv p vad som r gynnsamt i lng sikt, s ja. Beror vanligtvis p antingen depression eller lgt iq
Citera
2024-03-02, 20:12
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det rder obalans i ditt livsnjutarliv, ngra stycken runkningar av 10 per dag skulle du kunna byta ut mot fler knull. 3 knull i veckan bara matchar inte din livstil.

Annars har du ett vlbalanserat och hlsosamt leverne. Fortstt s!
nd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in