Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Jo man mste betala fr att komma in och lsa din lnk.
Du och ett par andra saboterar fr ni varken trittar p filmerna frn Mariopol eller lyckas grva fram ngot som motsger att stor uppbyggnad utfrs. Dremot tror jag inte det r s srskilt bra situation i omrdet - men bttre n p ukrainska sidan.
Den hr unga killen som gr mnga av filmerna sticker faktiskt inte under stol med att det srskilt under striderna och frsta tiden efter rdde anarki i Mariopol med plundring och kriminalitert.
Btw: Vad tyst det r om mrdande p de numera ryska omrdena. I brjan var det en vldig massa attentat mot civila tjnstemn men ukranska skerhetstjnsten/ukronazis verkar s pass frsvagat och de verkar inte f std av civila p ryska sidan.
Jag har inte sett en enda bemannad/obemannad vgsprr p ngon film jag sett frn Mariopol. Som de flesta vet fullkommligt kryllar det av vgsprrar p ukrainska sidan dekls fr att det skyddar befolkningen/landet men ocks fr att det gynnar korruption och inte minst r trevligt jmfrt med fronttjnst.
Sluta snacka skit och ta hand om situationen i den Fail-state ni kallar Ryssland istllet!!
Det r ingen betal-lnk, felet lg i den lnk jag fick med i mitt inlgg, gr man via google
funkar det!
Reportaget r INTE dolt bakom en betalvgg
google. financial times mariupol.
Och hade ni ens haft ett uns av intresse fr sanning och fakta hade ni sjlva fattat det och skt reda p sanningen i det objektiva reportaget istllet fr att sprida skit-propaganda frn kreml,
och sen kallar ni dessutom de som plockar ner er propaganda fr " sabotrer "
Vad r det fr fel p er ryssar, allvarligt??