2006-08-10, 15:20
Medlem
robbels avatar
helvete... hade beställt ett gäng grejer från ef men då tog pärona breven å drog till polisstation för att lämna in dom blablabla

vad kommer hända nu? 1pkt copelandia, 1pkt cub thai å 10g kratom..
jag är över 18, kommer jag måsta börja pissa pga det?

hur länge sitter iktorivil i pisset? käkat sammalagt 8mg i helg.
Citera
2006-08-10, 15:31
Medlem
Trollishs avatar
ringa narkotikabrott troligtvis.
Och kratomet kommer du få tillbaka.
Citera
2006-08-10, 15:37
Medlem
boxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
ringa narkotikabrott troligtvis.
Och kratomet kommer du få tillbaka.

amen hevlete, så man kan inte skylla på man "trodde" det var lagligt med svamp?

hur lyder ringa ? förlorar man körkortet eller får man bara böter?
Citera
2006-08-10, 15:40
Medlem
Repulsións avatar
Vilka trevliga föräldrar du har. Att ange sin son till polisen och skapa framtida problem för honom är ju jävligt klyftigt.
Folk är tamigfan sinnesjuka.
Citera
2006-08-10, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Repulsión
Vilka trevliga föräldrar du har. Att ange sin son till polisen och skapa framtida problem för honom är ju jävligt klyftigt.

Word!
Citera
2006-08-10, 15:55
Medlem
robbels avatar
Citat:

precis det jag medlade i mitt värsta utbrott nånsin mot dom.. fattar inte hur dom kan vara så jävla dumma!!!!!!!!!!! HAR JÄVLA UPPKÖRNING TILL KÖRKORTET OM 5 JÄVLA DAGAR.. vet ju dock inte om lämpen ryker.. kommer inte på vad ja ska skriva. men nån kan ju skriva nåt vettigt ja behöver veta

ps. paketet var inte i mitt namn utan en nära kompis och jag sa att jag inte tänker berätta vem det är till men att dom inte var till mig iaf, spelade dum å sa att det var lagligt
Citera
2006-08-10, 16:15
Medlem
Franky4Fingerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
precis det jag medlade i mitt värsta utbrott nånsin mot dom.. fattar inte hur dom kan vara så jävla dumma!!!!!!!!!!! HAR JÄVLA UPPKÖRNING TILL KÖRKORTET OM 5 JÄVLA DAGAR.. vet ju dock inte om lämpen ryker.. kommer inte på vad ja ska skriva. men nån kan ju skriva nåt vettigt ja behöver veta

ps. paketet var inte i mitt namn utan en nära kompis och jag sa att jag inte tänker berätta vem det är till men att dom inte var till mig iaf, spelade dum å sa att det var lagligt

Neka allt och säg att du inte har en aning om vad som var i kuvertet. Säg till polisen att du misstänker att det är din fars eller att det är någon kompis som skickat det till din brevlåda bara. Det lär fungera rent juridiskt iaf. Jävligt smarta föräldrar som går till polisen utan förvarning. Tycker du ska flytta och säga att du blir missbrukare på heltid då du nu kommer att bli dömd samt stämplad för en pundare.
Citera
2006-08-10, 16:25
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franky4Fingers
Neka allt och säg att du inte har en aning om vad som var i kuvertet. Säg till polisen att du misstänker att det är din fars eller att det är någon kompis som skickat det till din brevlåda bara. Det lär fungera rent juridiskt iaf. Jävligt smarta föräldrar som går till polisen utan förvarning. Tycker du ska flytta och säga att du blir missbrukare på heltid då du nu kommer att bli dömd samt stämplad för en pundare.

först sätter dom dit mig, sen ska dom ge mig så jävla dåligt samvete som möjligt.. när ja kommer hem störtbölar morsan, farsan sitter med tåren i ögat och beklagar mig hur misslyckad jag är, att jag ska dra åt helvete att dom borde kasta ut mig... pantade jävla idioter

nånå vad tror ni kommer hända nu då? svampen skulle in på analys osvosv.. har åkt dit för små skit saker i 15-16 års åldern och då sa dom: åker du fast för nånting mer får du inte ta körkort förän 20års ålder.. hur blir det med det då?
Citera
2006-08-10, 17:03
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze The Haze
Word!

Word.
Citera
2006-08-10, 17:05
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
först sätter dom dit mig, sen ska dom ge mig så jävla dåligt samvete som möjligt.. när ja kommer hem störtbölar morsan, farsan sitter med tåren i ögat och beklagar mig hur misslyckad jag är, att jag ska dra åt helvete att dom borde kasta ut mig... pantade jävla idioter

nånå vad tror ni kommer hända nu då? svampen skulle in på analys osvosv.. har åkt dit för små skit saker i 15-16 års åldern och då sa dom: åker du fast för nånting mer får du inte ta körkort förän 20års ålder.. hur blir det med det då?

Dina föräldrar agerar som idioter, jag håller med det tidigare inlägget, lägg över det på någon annan, för ingen kan bevisa motsatsen, packa sen ditt shit och dra.
Citera
2006-08-10, 17:19
Medlem
Foxxxens avatar
Gör dom verkligen massa dyra analyser för ett så ringa brott, var ju inga mängder direkt... Dessutom kommer dom inte kunna bevisa att det är du som beställt om jag förstod dig rätt? (Kompisen va? Men tjalla inte bara, håll huvudet kallt, det kommer fixa sig.) Lägger dom resurser på sån småskit när dom kunde tagit fast pedofiler och andra kräk blir jag illamående. :shoot2:
"Brist på bevis" är en klassiker annars...
Citera
2006-08-10, 17:20
Bannlyst
Citat:

Det där som kallas Omtanke kan ta sig otrevliga uttrycksformer emellanåt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in