• 1
  • 2
2024-03-01, 07:50
Medlem
fearreapers avatar
Som rubriken talar så spelade jag the division 2 igår/inatt, plötsligt så tappade jag internetet & blev kickad ur spelet, så startade om singeln + spelet, Spelar en stund samma sak händer igen, Men det går tillbaka direkt, då får jag ett?meddelande account banned, Sätter hjärtat i halsgropen (har så mycket progress i spelet).

Kollar min mail, & Har fått ett mail där det står:

Warning Notification
Tom Clancy's The Division 2 - PC
Offense:

We have detected activity on your account which is in breach of our code of conduct. Violations subject to banning include and other behaviors that harm the intended player experience. You are responsible for any activity on your account. This warning was issued after careful review of relevant evidence.

We will continue to monitor Tom Clancy's The Division 2 for inappropriate behavior, as well as take action as needed to preserve the integrity of game.

You may refer to our code of conduct here: Code of Conduct.

This Code of Conduct is supplemental to Ubisoft’s Terms of Use.

Thank you for your understanding in this matter.
Regards,

Har skickat en support-ticket ännu inget svar.

Någon som varit med om liknande?
Citera
2024-03-01, 08:12
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Som rubriken talar så spelade jag the division 2 igår/inatt, plötsligt så tappade jag internetet & blev kickad ur spelet, så startade om singeln + spelet, Spelar en stund samma sak händer igen, Men det går tillbaka direkt, då får jag ett?meddelande account banned, Sätter hjärtat i halsgropen (har så mycket progress i spelet).

Kollar min mail, & Har fått ett mail där det står:

Warning Notification
Tom Clancy's The Division 2 - PC
Offense:

We have detected activity on your account which is in breach of our code of conduct. Violations subject to banning include and other behaviors that harm the intended player experience. You are responsible for any activity on your account. This warning was issued after careful review of relevant evidence.

We will continue to monitor Tom Clancy's The Division 2 for inappropriate behavior, as well as take action as needed to preserve the integrity of game.

You may refer to our code of conduct here: Code of Conduct.

This Code of Conduct is supplemental to Ubisoft’s Terms of Use.

Thank you for your understanding in this matter.
Regards,

Har skickat en support-ticket ännu inget svar.

Någon som varit med om liknande?

Du har väl betett dig som ett rövhål och skrivit massa olämpligt som inte är helt ovanligt som anonym på nätet . Är väl bara räkna ihop hur många du kallat faggot , gay , bitch , whore , motherfucker etc etc . Sen kan du fundera på varför du är under bevakning .
Citera
2024-03-01, 08:19
Avstängd
EmMEw0w93s avatar
Du får kontakta deras support helt enkelt och förklara läget, det finns inte mycket annat att göra.
Citera
2024-03-01, 08:34
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Du har väl betett dig som ett rövhål och skrivit massa olämpligt som inte är helt ovanligt som anonym på nätet . Är väl bara räkna ihop hur många du kallat faggot , gay , bitch , whore , motherfucker etc etc . Sen kan du fundera på varför du är under bevakning .

Var du rolig nu eller? Så där gör inte jag. Jag har inte använt chatten, jag använder endast discord till kontakt. & med vänner.
Citera
2024-03-01, 08:35
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Du får kontakta deras support helt enkelt och förklara läget, det finns inte mycket annat att göra.

Har gjort det men inget svar ännu.
Citera
2024-03-01, 09:21
Medlem
Du borde skriva i något internationellt forum, typ reddit, så når det kanske anställda på företaget.
Citera
2024-03-01, 09:23
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Var du rolig nu eller? Så där gör inte jag. Jag har inte använt chatten, jag använder endast discord till kontakt. & med vänner.

Näe var seriös . Är ju bara kolla hur klimatet är på nätet så frågan var väl relativt befogad . Men är det så att du använder fusk till spel som kan synas när du spelar Div 2 ?

Annars får du väl skicka en ticket och glatt vänta på svar .
Citera
2024-03-01, 09:53
Moderator
rancors avatar
Inte så att någon annan loggat in på ditt konto?
Citera
2024-03-01, 10:28
Medlem
OneTaps avatar
tror också att du blivit hackad. ja fick ett Ban meddelande på blizzard en gång o kontaktade support o dom sa att de va en säkerhets åtgärd för att nån ryss jävel hackat sig in :P
Citera
2024-03-01, 11:16
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Näe var seriös . Är ju bara kolla hur klimatet är på nätet så frågan var väl relativt befogad . Men är det så att du använder fusk till spel som kan synas när du spelar Div 2 ?

Annars får du väl skicka en ticket och glatt vänta på svar .

Läste du ens min text? Nej jag använder inte mods/cheats eller någonting liknande.
Citera
2024-03-01, 11:16
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Inte så att någon annan loggat in på ditt konto?

Nope & bytte lösenord häromdagen,
Citera
2024-03-01, 11:17
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
tror också att du blivit hackad. ja fick ett Ban meddelande på blizzard en gång o kontaktade support o dom sa att de va en säkerhets åtgärd för att nån ryss jävel hackat sig in :P

Tror inte det, men har skickat in till support så får vi väl se,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in