Citat:
Ursprungligen postat av
fearreaper
Som rubriken talar så spelade jag the division 2 igår/inatt, plötsligt så tappade jag internetet & blev kickad ur spelet, så startade om singeln + spelet, Spelar en stund samma sak händer igen, Men det går tillbaka direkt, då får jag ett?meddelande account banned, Sätter hjärtat i halsgropen (har så mycket progress i spelet).
Kollar min mail, & Har fått ett mail där det står:
Warning Notification
Tom Clancy's The Division 2 - PC
Offense:
We have detected activity on your account which is in breach of our code of conduct. Violations subject to banning include and other behaviors that harm the intended player experience. You are responsible for any activity on your account. This warning was issued after careful review of relevant evidence.
We will continue to monitor Tom Clancy's The Division 2 for inappropriate behavior, as well as take action as needed to preserve the integrity of game.
You may refer to our code of conduct here: Code of Conduct.
This Code of Conduct is supplemental to Ubisoft’s Terms of Use.
Thank you for your understanding in this matter.
Regards,
Har skickat en support-ticket ännu inget svar.
Någon som varit med om liknande?
Du har väl betett dig som ett rövhål och skrivit massa olämpligt som inte är helt ovanligt som anonym på nätet . Är väl bara räkna ihop hur många du kallat faggot , gay , bitch , whore , motherfucker etc etc . Sen kan du fundera på varför du är under bevakning .