Citat:
Ursprungligen postat av
Crawz
Tjena,
Är i exakt samma sits. Försökte PMa dig men det gick inte då du är under 50 inlägg.
Har läst att CB kan spåra transaktioner man gjort på blockchainen, om man gör saker som är mindre uppskattat så kan de stänga av en. Jag har inte gjort något dumt alls, bara tradeat shitcoins.
Okej.. jag har köpt Ozempic på darknet så det kan väl vara det då. Tänkte på när jag gjorde det att det var slarvigt att inte överföra till en annan wallet först men tänkte att en liten skitöverföring 1 enda gång till en adress inte skulle ha så stor betydelse.
Har du kunnat överföra dina tillgångar?
Till den som undrar om summan så pratar vi om under 1000 euro, det är inte hela världen men ändå jävligt drygt.
Men jag får väl testa att kontakta supporten då och se om dom låter mig byta bank, dock vet jag inte ens hur jag ska kunna hitta en annan bank till detta då det känns som att alla svenska banker är helt mongo i frågan - jag är kund hos 4 st och det är rött ljus hos alla.
Så länge jag lyckas överföra krypton till Binance är jag nöjd, där snackar vi helt andra summor.