2006-08-11, 13:45
Medlem
Greve Hamiltons avatar
Alltså, har de ingen som helst typ av självdistans och humor?

Och att de blir slagna på fingrarna om de börjar predika feminism i en forumdel där porr är samtalsämnet, är väl inte så jävla konstigt? Alla forum har sina regler.
Citera
2006-08-11, 13:54
Bannlyst
Det finns inget ämne som upprör mig mer än feminism.

Jämnställdhet är en sak, men feminister är ett folk som jag vill utrota.
Framför allt feminister som har i "uppdrag" att göra livet surt för alla män och sedan lyfta första bästa flata på statsminister-posten.
F! består endast av: Lesbiska kvinnor, lättmanipulerade feta kvinnor, toffel-pojkvänner till dessa feta kvinnor och Gudrun Schyman som bara gör en förbannad av att visa sig.
(satan i helvetet)

OT: Flatorna på det där forumet verkar vara väldigt lågt ställda vad gäller intelligens. Om dom inte har insett att FB-forumet består av "lite" mer än bara porr-forumet, då kan dom ju inte ens ha besökt sidan ffs.
Citera
2006-08-11, 14:46
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jo grusfittorna därifrån var lite arga ett tag. så jag läste lite på deras forum, blev mörkrädd och sedan lagade jag middag , nattade min son och sög jag av min man,, så som en duktigt kvinna ska göra.

forumet är humor på hög nivå innan man inser att det är på riktigt.

Du är för skön
Citera
2006-08-11, 15:09
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Tex. en kille som vill ha tips om hur han ska straffa sin tjej. Han får råd om att tex binda fast henne vid en stålsäng och koppla ström till den. Piska henne och sen pissa på henne mm. mm

Ja, stryk ska dom små liven ha. Dom måste veta sin plats
Citera
2006-08-11, 15:44
Medlem
Atlantiss avatar
Citat:
Tex. en kille som vill ha tips om hur han ska straffa sin tjej. Han får råd om att tex binda fast henne vid en stålsäng och koppla ström till den. Piska henne och sen pissa på henne mm. mm

HAHA! Raggningsteknik från Flashback slår aldrig fel. Någon som minns vilken tråd?
Citera
2006-08-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dittohead
Det finns inget ämne som upprör mig mer än feminism.

Jämnställdhet är en sak, men feminister är ett folk som jag vill utrota.
Framför allt feminister som har i "uppdrag" att göra livet surt för alla män och sedan lyfta första bästa flata på statsminister-posten.
F! består endast av: Lesbiska kvinnor, lättmanipulerade feta kvinnor, toffel-pojkvänner till dessa feta kvinnor och Gudrun Schyman som bara gör en förbannad av att visa sig.
(satan i helvetet)

OT: Flatorna på det där forumet verkar vara väldigt lågt ställda vad gäller intelligens. Om dom inte har insett att FB-forumet består av "lite" mer än bara porr-forumet, då kan dom ju inte ens ha besökt sidan ffs.

HA HA HA vilken underbart bra beskrivning. Toffel-pojkvänner

Kan äfven tänka mig att mobbade killar sällar sig till feminstbrudarna... Allmänna aggressioner mot egna könet!
Citera
2006-08-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlantis
HAHA! Raggningsteknik från Flashback slår aldrig fel. Någon som minns vilken tråd?

Feminsterna som ältar sådana fantastiska förslag om att binda fast sin flickvän osv inspirerar bara fler killar att göra det! Kanske dags att testa
Citera
2006-08-11, 21:41
Medlem
Onkel Gagels avatar
Om dom retade sig på raggningstipset skulle dom sett GP:s svar på hur man behandlade kakförsäljerskor!
Citera
2006-08-11, 21:52
Medlem
spongejohns avatar
saxat från feminetik.se

Citat:
Nu tycker jag att flashbacks medlemmar har skapat sig en verkligt fin image.
Före det här var jag lite tveksam.

Detta är humor om nåt.
Citera
2006-08-12, 00:36
Medlem
brobbans avatar
Vad ledsen jag blir, några feministtokar hatar mitt favvoforum...
Citera
2006-08-12, 05:26
Medlem
högrevs avatar
Feministerna borde straffas med att ALLA killar vägrar vaniljsex ett par månader.
Citera
2006-08-12, 15:57
Medlem
UrbanKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Gagel
Om dom retade sig på raggningstipset skulle dom sett GP:s svar på hur man behandlade kakförsäljerskor!

länk till det please
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in