Snurrade in på feminetik.se där (håriga?!) feminister huserar. Diskussionerna får mig att associera till allas vårat fora sindbad. Saxat citat från sidan:

Citat:
Skrattattacker åt alla håll när jag läste det!
Har snurrat runt i lite forum,bla flashback, och är djupt chockerad över det öppna kvinnohat som helt ohämmat grosserar där. I flashback blev jag till slut hotad med livstids bannlysning, som jag ser det för att jag framfört feministiska åsikter. [...] Tex. en kille som vill ha tips om hur han ska straffa sin tjej. Han får råd om att tex binda fast henne vid en stålsäng och koppla ström till den. Piska henne och sen pissa på henne mm. mm [..] Det måste väl finnas nån lag som skyddar oss kvinnor mot sånt här tycker man men verkar inte finnas. Vi går ju inte in under hets mot folkgrupp.

Citat:
Djuretik kommer tydligen före kvinnoetik
Men vill man ha exempel rekomenderas porr och alternativa sexualiteter där man bla diskuterar om djuren(!) utnyttjas i djurporrfilmer. Alltså inte ett ord om att kvinnor skändas.
Citat:
Hur normalt är hårig??
Detta krav på en slätrakad fitta till flickvän ( för ärligt talat är det ju det som enbart värderas om killen absolut inte kan tänka sig en hårig tjej, som ju är normalt) är del av samma samhälle där kvinnhatet odlas i olika former, exempelvis genom de sidor du nämner deandra.

Citat:
Syftar faktiskt på alla FB:are
Jag tror faktiskt inte man ska underskatta dom, dom kanske är förvirrade men dom tar ut den förvirringen på kvinnorna i sin närhet.
Citat:
Kom in till humor och diskutera!
Hur många schyssta orkar hänga där utan att ens få säga emot? de raderas ju såfort nått i jämställdhetsväg nämns.
Citat:
Nya fakta om FB
Gjorde en koll nyss o konstaterade ca 220 000 ! inlägg i porrtrådarna. Plus ytterligare 11000 i modeller o paparazzi som till stor delö handlar om porrmodeller.
Av de 220 000 inläggen uppskattar jag att ca 110 000 inlägg minst är mkt kvinnoförnedrande.
Av de 220 000 inläggen uppskattar jag att ca 110 000 inlägg minst är mkt kvinnoförnedrande.