2006-08-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Den virriga feministkossan alice underland är konstigt nog fortfarande aktiv på FB! Här är ett inlägg från idag:

http://www.flashback.org/showthread.php?p=4765124#post4765124

Någon kanske vill skicka henne ett PM och tipsa henne om att hon just nu står för underhållningen i Humorforumet?

kommunistvänsterfeminstdrägg

Kirrat:

Citat:
Rubrik: Ni skapar humor!

Hej lilla feministluder.

Vill tipsa dig om en ny tråd på FB:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=359152

Enjoy

@Maeglin: Klart det är saxat därifrån!
Citera
2006-08-11, 00:18
Medlem
smekasts avatar
Tillåt mig skratta! Ha-Ha-Ha!

Puh, nästan lika kul som när det snackades om det muslimska forumet (namn?).
Citera
2006-08-11, 00:33
Medlem
uNderdog_101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smekast
Tillåt mig skratta! Ha-Ha-Ha!

Puh, nästan lika kul som när det snackades om det muslimska forumet (namn?).

Ledtråd: läs trådrubriken.
Citera
2006-08-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uNderdog_101
Ledtråd: läs trådrubriken.
Citera
2006-08-11, 01:44
Medlem
smekasts avatar
Citera
2006-08-11, 10:51
Medlem
LadyTieras avatar
Jo grusfittorna därifrån var lite arga ett tag. så jag läste lite på deras forum, blev mörkrädd och sedan lagade jag middag , nattade min son och sög jag av min man,, så som en duktigt kvinna ska göra.

forumet är humor på hög nivå innan man inser att det är på riktigt.
Citera
2006-08-11, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jo grusfittorna därifrån var lite arga ett tag. så jag läste lite på deras forum, blev mörkrädd och sedan lagade jag middag , nattade min son och sög jag av min man,, så som en duktigt kvinna ska göra.

forumet är humor på hög nivå innan man inser att det är på riktigt.

Rejält med arga! ...jo det är humor på hög nivå... får se vad jag får för svar på mitt PM, lovar att genast posta det här, men ett humoristiskt budskap lär det innehålla!

Helst av allt vill de se en lynchmobb efter dig.

Du sög av din man?! Oj oj han borde bli anmäld för kvinnomisshandel!! Upp till kamp kommunisthårigavänsterflator!!
Citera
2006-08-11, 13:04
Avslutad
Kul att 'Sigrun' har fattat det där med nationaliteter...
Citera
2006-08-11, 13:08
Medlem
Parkers avatar
Citat:
jag anser nog ändå att iaktagande av en sexakt är en manlig handling.

Say what?
Citera
2006-08-11, 13:22
Medlem
Scrambles avatar
Feminetik ger mig alltid ett stort leende på läpparna. Snacka om brist på självdistans, att de sedan sitter och fördömer Flashback baserat på andrahandsuppgifter från allas vår alice är stor komik.

Can anyone say: Skyddad verkstad?
Citera
2006-08-11, 13:36
Medlem
Pratar ni om Lady Tiera? Hon brukar banna folk som inte håller sig till ämnet. Är det ett forum som handlar om porr så bannas nog de som enträget vill diskutera feminism där.

Ehhumm.. Inte för att jag någonsin besökt Flshback. Jag har bara hört det ryktesvägen.

.................................................. ..............................................

Det kanske är dags att hon skriver in länken till flashback och ser att det finns olika slags avdelningar i forumet, inte bara porr. Hon behöver inte registrera sig för att läsa här som sagt.

De verkar ha missförstått poängen med olika ämnen och fördelen med att t ex ta bort inlägg som inte håller sig till ämnet.
Citera
2006-08-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_Seashell
Pratar ni om Lady Tiera? Hon brukar banna folk som inte håller sig till ämnet. Är det ett forum som handlar om porr så bannas nog de som enträget vill diskutera feminism där.

Ehhumm.. Inte för att jag någonsin besökt Flshback. Jag har bara hört det ryktesvägen.

.................................................. ..............................................

Visst finns det en del här på fb som har en sned attityd mot kvinnor, det håller jag med dem om.

Det kanske är dags att hon skriver in länken till flashback och ser att det finns olika slags avdelningar i forumet, inte bara porr.

De verkar ha missförstått poängen med olika ämnen och tanken med att hålla sig till ämnet så att diskussionen håller sig inom ramarna.

Feministerna har aldrig hört uttrycket; Off topic. Sen när går det att diskutera huruvida en kvinna skall avstå rakning eller ikke i en tråd där det diskuteras hur bästa kåldolmarna görs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in