• 1
  • 2
2024-02-27, 10:58
Medlem
USA är och har länge varit, en oligarki som styrs av de stora företagen, dvs de med mest pengar. De med pengar betalar helt enkelt politikernas kampanjer, och mutar även dem utöver det. Det är idag helt uppenbart att många politiker och andra inom olika institutioner, arbetar för att på olika sätt sabotera USA. Militären fokuserar på att rekrytera kvinnor, homosexuella och mörkhyade, och diskriminerar vita män, som är den mest patriotiska gruppen i USA. De inför "affirmitive action" bland piloter, tillåter migranter att flyga utan att visa ID, och har tagit bort större delen av air-marshalls (poliser som finns på flygen för att förhindra kapningar) för att de ska ta hand om migranter på andra ställen.

Kina har en väldigt stor ekonomi, och CCP har därför inga som helst problem med att få fram miljarder av dollar. Amerikanska företag har länge gjort affärer i Kina, och ett av kraven för att de ska få lov att göra affärer där, har varit att de måste dela med sig av sina affärs-hemligheter. Kina har i princip kopierat/stulit allt från USA, precis som USA gjorde med Tyskland efter WW2. Hur som helst, det är inte svårt att föreställa sig att en massa människor vars enda mål är att tjäna pengar, har sålt en massa information till Kina, och på olika sätt hjälpt/hjälper dem att krossa USA. Biden har tex gjort väldigt mycket affärer i Kina, och det skulle inte förvåna mig det minsta lilla om han arbetar för bland annat CCP.

Nu när USA:s gräns är helt öppen, har en massa kineser kommit in, och enligt vissa amerikaner håller de på att bygga upp en arme där. De gör samma sak som amerikaner gör, dvs startar en milis. Skillnaden är dock att vi alla vet att deras plan absolut inte är att skydda USA:s konstitution.

Tik-Tok är en kinesisk sajt, som fungerar på ett sätt i USA, och på ett helt annat sätt i Kina. I USA är algorytmerna uppbyggda för att användaren ska få fram en massa videor som på olika sätt är destruktiva, som tex videor om drog-missbruk, psykiska sjukdomar, självskadebeteende och alla olika sorters teorier som leder till destabilisering. I Kina är de däremot uppbyggda så att användaren får fram en massa videor som handlar om matematik, forskning osv. Det är helt uppenbart att sajten är ett vapen för att förstöra den yngre generationen, och det faktum att politiker och underrättelse-tjänster inte har gjort någonting åt den, tyder på att de är mutade.

De har tom ett uttryck för detta, och de kallar det för "elite-capture". Strategin går helt enkelt ut på att lokalisera personer med makt eller inflytande, och sedan muta personen för att göra/säga vad CCP vill.

Folk pratar hela tiden om hur farliga Ryssland är och att vi måste stoppa dem. Jag tror att Kina är mycket farligare än Ryssland. De har en mycket större ekonomi, många fler människor, och ur ett rent kulturellt perspektiv har de absolut inget gemensamt med oss. Många av dem hatar västerlänningar. Jag tror att de är ute efter total world-domination. De bygger infrastruktur över hela världen, vilket tyder på att de planerar att kunna bedriva krig överallt och därför måste kunna ta sig överallt. Sydost-asiater har en hög medel-IQ. Den ligger på strax över 100 om jag inte har helt fel. De flesta europeiska folk har en medel-IQ på strax under 100 om jag inte har fel.

Tror du att det är Kina som ligger bakom allt kaos i USA? Tror du att covid och vaccinen var en del av deras plan? Hur anser du att västvärlden bör agera när det kommer till Kina? Här i Europa kanske det ser ut som om de inte är ett hot mot oss. Men tro mig, om de krossar USA kommer de väldigt snart att bli ett hot mot oss. Det finns en del natur-resurser i Europa som de givetvis gärna hade velat lägga beslag på, som tex järnmalm.
Citera
2024-02-27, 11:11
Medlem
991ESSs avatar
Visst ligger det en hel del i det varför västerlandet är på sin stig mot självmord och att allt media vill att vi ska fokusera på är helt oviktiga saker som skapar interna konflikter över inget. Att vi har hjärntvättat kvinnorna att vara feminister, ej skaffar barn, att vi förstör vår egna självförörjning av mat och energi.

Att alla våra fiender släpps in illegala vägar utom kontroll samt får stanna kvar och etablera sig här, att de får äga land och fastigheter, men vi får ej äga i deras länder, våra riksdagar är fulla av främmand efolk med helt främmande agendor, propaganda/media används för att skada vita män samt förnedra dem, osv.. ser man på vad som sker, är det ungefär så man skulle göra om man ville förstöra västerlandet inifrån..

och med allt ovan som händer är deep state, korrupta regimers första prioritet att tysta kritiska röster..
Senast redigerad av 991ESS 2024-02-27 kl. 11:14.
Citera
2024-02-27, 11:14
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Tror du att det är Kina som ligger bakom allt kaos i USA? Tror du att covid och vaccinen var en del av deras plan? .
Det största problemet i USA är den stora polariseringen. Har Kina bidragit till denna? Kanske.
Har Ryssland bidragit till denna? Tveklöst.
Hade Kina en plan med Covid? Nej, Covid är inte planerat, än mindre än vaccinen "planerade"".

Är USA en oligarki? Nej, däremot har stora företag stor påverkan genom stark lobbyism.
Är Ryssland en oligarki? Tveklöst. Är Kina en oligarki? Ja, på så sätt att staten är inblandade i alla större företag.
Citera
2024-02-27, 11:15
Medlem
KirkenesCowboyss avatar
Tiktok används mycket riktigt som ett vapen i väst och om jag inte missminner mig så har tiktok i Kina en tidsavgränsning då barn inte kan använda appen mer än ett par timmar om dagen. I väst kan man hålla på med den 24/7.

Kina är också antagligen bakom vågen av fentanyl som förstört väldigt många liv.

Kina ska dock inte beskyllas för allt då det är judar i USA som varit flitiga att bryta ned samhället. George Soros såg till att tillsätta liberala distriktåklagare som sedan sett till att inte lagföra kriminella negrer utan istället släppt ut dem på gatan igen. Samt att man förstört så mycket av det europeiska arvet som möjligt. Mycket reklam med vita kvinnor + svarta män (precis som här i Europa) kryddat med diverse teorier om "white privilege" och "critical race theory" + att de sprider idéerna om att barn kan byta kön.

Jag skulle påstå att judarna i USA är tusen gånger värre än vad kineserna är.
Citera
2024-02-27, 11:18
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkenesCowboys

Kina ska dock inte beskyllas för allt då det är judar i USA som varit flitiga att bryta ned samhället..
Ändå kan jag inte dra mig till minnes en enda judisk president i USA...
För du räknar väl inte Ivanka Trump?
Senast redigerad av Enterprise 2024-02-27 kl. 11:20.
Citera
2024-02-27, 11:31
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ändå kan jag inte dra mig till minnes en enda judisk president i USA...
För du räknar väl inte Ivanka Trump?

Det är väl iof perfekt för dem iom att all skit och krig som USA är inblandade i görs i Kristendomens namn och soldaterna är otfast kristna. Bättre bara dra i trådarna. De som sitter och bestämmer på riktigt har en extrem överrepresentation av judar, samt finansiärer, media etc etc. Tom demokrater som uppenbart är satanister låtsas vara kristna när krigen ska rulla igång och det ska talas/ljugas till folket inför tv kamerorna.. "weapons of mass detruction" "bomb iraq" bla bla bla..
Senast redigerad av 991ESS 2024-02-27 kl. 11:34.
Citera
2024-02-27, 11:34
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Om du tror att makten ligger hos president så kanske du kan dra dig till minnes att Trump ville bygga en mur mot Mexiko men blev motarbetad till max av senatorer.

Ett citat från AIPACs hemsida som borde göra ett en eller annan pusselbit faller på plats. Och du har väl inte glömt att USA ger Israel miljarder dollar varje år och har gjort så i flera årtionden? Detta tack vare judarnas lobbying i USA.
https://www.aipac.org/
Det stämmer att det finns starka lobbyorganisationer där Pro-Israel är en av dom, inte bara bestående av judar utan också evangenlister (t.ex. George W Bush). Energilobbyn och vapenlobbyn är två andra mycket framgångsrika lobbygrupper som har stort öra hos Republikanerna. Men den överlägset största lobbygruppen är läkemedelsindustrin (cirka 12 gånger större än AIPAC) https://www.promarket.org/2022/06/29...try-last-year/)

När allt kommer omkring är judarnas betydelse för USA marginell. Kina har större betydelse idag.
Senast redigerad av Enterprise 2024-02-27 kl. 11:36.
Citera
2024-02-27, 11:35
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Tom demokrater som uppenbart är satanister låtsas vara kristna
WTF pratar du om?
Citera
2024-02-27, 12:14
Medlem
Citat:
Om du tror att makten ligger hos president så kanske du kan dra dig till minnes att Trump ville bygga en mur mot Mexiko men blev motarbetad till max av senatorer.

Ett citat från AIPACs hemsida som borde göra ett en eller annan pusselbit faller på plats. Och du har väl inte glömt att USA ger Israel miljarder dollar varje år och har gjort så i flera årtionden? Detta tack vare judarnas lobbying i USA.

https://www.aipac.org/

Om vi pratar om mur mot Mexiko så är nog PACs för hispanics betydligt mer kraftfulla än lilla AIPAC.
https://latinasrepresent.org/7-pacs-...na-candidates/
https://www.axios.com/2023/10/23/his...c-bold-america

De representerar 63 miljoner väljare och har mer än dubbelt så många representanter i senaten och kongressen jämfört med judarna.
Citera
2024-02-27, 12:26
Medlem
DonaldBidens avatar
Alltid sagt att Biden är en kinesisk agent!
Citera
2024-02-27, 12:45
Medlem
Citat:
Tiktok används mycket riktigt som ett vapen i väst och om jag inte missminner mig så har tiktok i Kina en tidsavgränsning då barn inte kan använda appen mer än ett par timmar om dagen. I väst kan man hålla på med den 24/7.

Kina är också antagligen bakom vågen av fentanyl som förstört väldigt många liv.

Kina ska dock inte beskyllas för allt då det är judar i USA som varit flitiga att bryta ned samhället. George Soros såg till att tillsätta liberala distriktåklagare som sedan sett till att inte lagföra kriminella negrer utan istället släppt ut dem på gatan igen. Samt att man förstört så mycket av det europeiska arvet som möjligt. Mycket reklam med vita kvinnor + svarta män (precis som här i Europa) kryddat med diverse teorier om "white privilege" och "critical race theory" + att de sprider idéerna om att barn kan byta kön.

Jag skulle påstå att judarna i USA är tusen gånger värre än vad kineserna är.
Jag håller med om detta. Men att många judar arbetar för att destabilisera alla länder de bor i är för mig ingen nyhet. De är makt-kåta och avundsjuka. Med tanke på att de är en minoritet kan de aldrig få den stora makt som andra folk kan, och därför gör de allt för att förstöra länder/riken som de bor i, då de är avundsjuka helt enkelt. Vi ser klart och tydligt i Israel vad de verkligen vill. De vill ha en judisk etno-stat där judar ses som "överlägsna". Det är därför de hatar nationalister och patrioter inom andra folk, då de är vad de själva egentligen vill vara.

De vill att Israel ska praktisera konservativ nationalism, men att västvärlden ska praktisera liberal globalism. Man ska inte dra alla över en kam, men min syn på judar generellt sett är att de är ett falskt lögnaktigt manipulativt folk. Det är därför så många av dem arbetar inom olika typer av media, då de älskar att kontrollera narrativet och att skriva om historien. Nyligen lanserade Google en AI-app som i princip raderade vita människor när det kommer till bilder. Om du skrev "founding fathers of America" kom det bilder på svarta. Samma sak om du skrev "vikingar", "swedish people" och tom "german soldiers in WW2" visade bilder på icke-vita. Jag behöver inte ens kolla upp det för att veta att det finns judar bakom det. Det är så de håller på och alltid har hållit på. De är avundsjuka på vita människor och hatar Kristendomen. De flesta idag ser korstågen som någonting ondskefullt, och att de handlade om att ta över Jerusalem. Enligt många jag har lyssnat på, var det inte alls så det var. Europa på den tiden blev attackerade av muslimer hela tiden, och länder som Spanien och Portugal ockuperades. Europeer fick till slut nog av allt detta, och använde kyrkorna för att samla ihop folk för att helt enkelt driva tillbaka muslimerna. Dessa korståg var väldigt nödvändiga, och de som deltog (de gick till fots väldigt långa sträckor och stred mot okända fiender) var hjältar. Jag misstänker kraftigt vilka det är som har skrivit om den historien.

Det de håller på med nu är att radera vita människors historia och framgångar. Detta beror på att de är avundsjuka över att det var vita människor som tog fram bilen, flygplanet, elektriciteten och mycket mycket annat. Google, Wikipedia och annat är inga pålitliga källor. De är totalt bias när det kommer till väldigt mycket. George Soros har spenderat hela sitt liv åt att förstöra västvärlden. Att organisera en massa invandring till länder där vita bor (han gör det nämligen inte mot andra länder) är vad han har sysslat med, plus att sedan se till att kriminella inte blir straffade. Det är så många judar arbetar. Ta hit en massa människor, och på olika sätt få dem att utföra deras smuts-jobb. När jag var ung undrade jag alltid varför judarna alltid hade varit så hatade. De var nämligen inte aggressiva eller begick en massa brott, och därför förstod jag inte det. Men när du blir medveten om vad de sysslar med via median och politik, dvs manipulativa saker, förstår jag exakt varför de alltid har varit så hatade. Det de sysslar med idag i väst, är med största sannolikhet saker de även sysslade med under Romar-riket. Därför fanns det så mycket "antisemitism" i Europa under medeltiden.

Om du tittar på vilka det är som verkligen ligger bakom hela "woke-grejen" som går ut på att i praktiken förtrycka vita människor, hittar du alltid judar. Disney har sysslat med detta under de senaste 10 åren. Vem är chef där? Bob Iger, en jude. Blackrock, ligger bakom hela ESG-grejen. Vem är chef där? Larry Fink, en jude. Silicon valley och deras sociala medier sysslar med att censurera konservativa, patrioter osv. Vem har mest inflytande där? Mark Zuckerberg, en jude. Vem styr the open society foundation som ligger bakom all massinvandring till Europa? George Soros, en jude. Där du hittar massinvandring till länder där befolkningen är vit, hat och sabotage mot Kristendomen, och övriga destabiliserande saker (som tex transvestiter osv) kommer du att hitta en eller flera judar som finns i bakgrunden. De är bra på att tjäna pengar, då de är oerhört giriga. De använder sedan pengar för att betala svarta och vita för att via median eller politik, säga saker som de själva vill säga. De gör aldrig någonting själva öppet, och på så sätt kan de övertyga naiva människor om att det hela bara är "konspirations-teorier". Jag anser inte att det Hitler gjorde var rätt. Men när det kommer till hur judar generellt sätt fungerar, och vad de vill göra mot vita människor, hade han 100% rätt.

Median i USA struntar fullständigt i alla fall där svarta mördas av svarta, eller av mexikaner osv. Men när en svart mördas av en vit, då gör de värsta grejen av detta, då judar vill att alla svarta ska hata vita och göra deras smutsjobb. Kanye West satte på sig en tröja där det stod "white lives matters", för att visa hyckleriet i USA. Detta gjorde många judar väldigt arga, och därför pressade de Adidas och andra till att säga upp kontrakten med West. Det var därför han var arg på judar och gjorde de uttalanden han gjorde. Kristna kyrkor har under lång tid pressats av median till att tillåta homosexuella äktenskap. Något liknande har aldrig skett mot synagoger eller moskeer. Detta har aldrig handlat om homosexuellas rättigheter, utan endast om att sabotera Kristendomen. De har kunnat göra allt detta helt utan kritik efter WW2, då de har använt sig av etiketten "antisemit" eller "nazist" so fort någon har pekat ut vad de sysslar med. Men fler och fler människor ur alla grupper, börjar förstå vad de sysslar med, och börjar tröttna på dem. Deras spel är, och har alltid varit, att via median spela olika grupper mot varandra. Det är så de arbetar, då de är ett manipulativt folk helt enkelt.
Citera
2024-02-27, 12:47
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
USA är och har länge varit, en oligarki som styrs av de stora företagen, dvs de med mest pengar. De med pengar betalar helt enkelt politikernas kampanjer, och mutar även dem utöver det. Det är idag helt uppenbart att många politiker och andra inom olika institutioner, arbetar för att på olika sätt sabotera USA. Militären fokuserar på att rekrytera kvinnor, homosexuella och mörkhyade, och diskriminerar vita män, som är den mest patriotiska gruppen i USA. De inför "affirmitive action" bland piloter, tillåter migranter att flyga utan att visa ID, och har tagit bort större delen av air-marshalls (poliser som finns på flygen för att förhindra kapningar) för att de ska ta hand om migranter på andra ställen.

Kina har en väldigt stor ekonomi, och CCP har därför inga som helst problem med att få fram miljarder av dollar. Amerikanska företag har länge gjort affärer i Kina, och ett av kraven för att de ska få lov att göra affärer där, har varit att de måste dela med sig av sina affärs-hemligheter. Kina har i princip kopierat/stulit allt från USA, precis som USA gjorde med Tyskland efter WW2. Hur som helst, det är inte svårt att föreställa sig att en massa människor vars enda mål är att tjäna pengar, har sålt en massa information till Kina, och på olika sätt hjälpt/hjälper dem att krossa USA. Biden har tex gjort väldigt mycket affärer i Kina, och det skulle inte förvåna mig det minsta lilla om han arbetar för bland annat CCP.

Nu när USA:s gräns är helt öppen, har en massa kineser kommit in, och enligt vissa amerikaner håller de på att bygga upp en arme där. De gör samma sak som amerikaner gör, dvs startar en milis. Skillnaden är dock att vi alla vet att deras plan absolut inte är att skydda USA:s konstitution.

Tik-Tok är en kinesisk sajt, som fungerar på ett sätt i USA, och på ett helt annat sätt i Kina. I USA är algorytmerna uppbyggda för att användaren ska få fram en massa videor som på olika sätt är destruktiva, som tex videor om drog-missbruk, psykiska sjukdomar, självskadebeteende och alla olika sorters teorier som leder till destabilisering. I Kina är de däremot uppbyggda så att användaren får fram en massa videor som handlar om matematik, forskning osv. Det är helt uppenbart att sajten är ett vapen för att förstöra den yngre generationen, och det faktum att politiker och underrättelse-tjänster inte har gjort någonting åt den, tyder på att de är mutade.

De har tom ett uttryck för detta, och de kallar det för "elite-capture". Strategin går helt enkelt ut på att lokalisera personer med makt eller inflytande, och sedan muta personen för att göra/säga vad CCP vill.

Folk pratar hela tiden om hur farliga Ryssland är och att vi måste stoppa dem. Jag tror att Kina är mycket farligare än Ryssland. De har en mycket större ekonomi, många fler människor, och ur ett rent kulturellt perspektiv har de absolut inget gemensamt med oss. Många av dem hatar västerlänningar. Jag tror att de är ute efter total world-domination. De bygger infrastruktur över hela världen, vilket tyder på att de planerar att kunna bedriva krig överallt och därför måste kunna ta sig överallt. Sydost-asiater har en hög medel-IQ. Den ligger på strax över 100 om jag inte har helt fel. De flesta europeiska folk har en medel-IQ på strax under 100 om jag inte har fel.

Tror du att det är Kina som ligger bakom allt kaos i USA? Tror du att covid och vaccinen var en del av deras plan? Hur anser du att västvärlden bör agera när det kommer till Kina? Här i Europa kanske det ser ut som om de inte är ett hot mot oss. Men tro mig, om de krossar USA kommer de väldigt snart att bli ett hot mot oss. Det finns en del natur-resurser i Europa som de givetvis gärna hade velat lägga beslag på, som tex järnmalm.
Om du tar en titt på Bidens carbinett.
Så kommer du att hitta vita som framställs som idioter .
Och du kommer samtidigt att hitta att de viktiga poster är tillsatt utav personer med en tydlig koppling etniskt till Israel .
De är samtidigt aktivister för Israel .
Samma gäller inom Europeiska parlement .där tex Frankrikes ministerposter och Macron är tydligt israeliskt dominerad .
Så din teori om att Kina ligger bakom korruptionen i väst .är fel
Du kommer och hitta att media och social media arbetar med att skapa motsättningar inom väst .
Där de som står på barrikaderna mot varandra provocerad till att ta Ekstrema åsikter
Detta gäller invandrare mot vita .
Medan Israeler gömmer sig och låter andra slåss .
Kontext är att väst är infiltrerade av Israel .i syfta att skada västvärlden
Senast redigerad av MyJustice 2024-02-27 kl. 12:50.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in