• 1
  • 2
2024-02-25, 19:25
Medlem
Mohaves avatar
Mitt företag kan summera ett fantastiskt 2023. Omsättning och resultat över alla förväntningar. Jag vill belöna mina medarbetare och tänkte mig en helg i Tyskland.

Bra hotell, god mat, gott*öl och bordellbesök (kvinnor i företaget tänkte jag bjuda på en spahelg). Eftersom jag har noll erfarenhet av tyska bordeller har jag några frågor:

1. Har ni tips på några bra städer och bordeller för ett sånt event? Vi blir nog cirka 10 gäster.

2. Går det att abonnera hela bordellen för en helg? Dvs inga andra gäster medan vi är där.

3. Går det att få premiumtjejer*mot extra betalning? Alltså inga gamla skabbiga luder utan unga fräscha tjejer.

4. Jag vill själv helst inte knulla på bordellen, men skulle gärna vilja filma aktiviteterna. Accepteras det mot en avgift?
Citera
2024-02-25, 19:42
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Mitt företag kan summera ett fantastiskt 2023. Omsättning och resultat över alla förväntningar. Jag vill belöna mina medarbetare och tänkte mig en helg i Tyskland.

Bra hotell, god mat, gott*öl och bordellbesök (kvinnor i företaget tänkte jag bjuda på en spahelg). Eftersom jag har noll erfarenhet av tyska bordeller har jag några frågor:

1. Har ni tips på några bra städer och bordeller för ett sånt event? Vi blir nog cirka 10 gäster.

2. Går det att abonnera hela bordellen för en helg? Dvs inga andra gäster medan vi är där.

3. Går det att få premiumtjejer*mot extra betalning? Alltså inga gamla skabbiga luder utan unga fräscha tjejer.

4. Jag vill själv helst inte knulla på bordellen, men skulle gärna vilja filma aktiviteterna. Accepteras det mot en avgift?
Kan varmt rekommendera Artemis i Berlin. Du kan inte abbonera hela stället, men en egen våning med bar och brudar är inga problem. Jävligt fräscha fnask som även bor på bordellen, finns något för alla. Dom har bra catering också, finns bra hotell i närheten.

Hör av dig till dom, allt går att ordna!
Citera
2024-02-25, 19:46
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Kan varmt rekommendera Artemis i Berlin. Du kan inte abbonera hela stället, men en egen våning med bar och brudar är inga problem. Jävligt fräscha fnask som även bor på bordellen, finns något för alla. Dom har bra catering också, finns bra hotell i närheten.

Hör av dig till dom, allt går att ordna!
Tack! Detta låter precis som det jag letar efter. Egen våning med bar och brudar blir perfekt. Jag ska kolla upp stället närmare.
Citera
2024-02-25, 19:57
Medlem
Onkel-Festers avatar
Citat:

Utpressningsmaterial för att hålla nere anspråken vid bonusutbetalningar?

I all välmening, tänk på att även om folk skulle uppskatta det så kan det börja pratas och rätt vad det är så brakar helvetet lös om sexistiskt klimat och liknande med uppror på arbetsplatsen som följd.
Citera
2024-02-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Fester
Utpressningsmaterial för att hålla nere anspråken vid bonusutbetalningar?

I all välmening, tänk på att även om folk skulle uppskatta det så kan det börja pratas och rätt vad det är så brakar helvetet lös om sexistiskt klimat och liknande med uppror på arbetsplatsen som följd.

Precis, dålig ide. Bättre bjuda på spa hotell till alla, vill någon sedan åka och köpa sex kan dom göra det "privat" Kvinnorna på företaget kan säkert ha en åsikt om detta eller kanske inte, har ingen insyn.
Citera
2024-02-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Precis, dålig ide. Bättre bjuda på spa hotell till alla, vill någon sedan åka och köpa sex kan dom göra det "privat" Kvinnorna på företaget kan säkert ha en åsikt om detta eller kanske inte, har ingen insyn.

Håller med.
Detta var det dummaste företagsrese förslag jag nånsin hört. Fattar du vilken shitstorm det blir om nån av kvinnorna får nys om detta? Vi pratar 2024 där alla har varenda social media på sina telefoner. Du kan lika gärna skicka detta till alla dina kunder med.
Vårt företags policy är att köpa sex av horor men vi tänker på miljön… inbjudan till headline på expressen, dina kunder borta och du/styrelsen får personligen betala tillbaka allt till Skatteverket innan du kånkar företaget och blir åtalad för sexköp.
Citera
2024-02-25, 21:20
Medlem
Mohaves avatar
Självfallet sköter vi detta diskret. Jag har bett ekonomichefen att lägga det under friskvård i bokföringen. Precis som kvinnornas spahelg.
Senast redigerad av Mohave 2024-02-25 kl. 21:23.
Citera
2024-02-25, 21:27
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Självfallet sköter vi detta diskret. Jag har bett ekonomichefen att lägga det under friskvård i bokföringen. Precis som kvinnornas spahelg.

Mer än två personer och det blir svårt att hålla det "diskret". 10 Personer skulle jag säga är omöjligt. Alltid någon som berättar för någon kompis som berättar för sin fru och resten kan du räkna ut...
Citera
2024-02-25, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Mer än två personer och det blir svårt att hålla det "diskret". 10 Personer skulle jag säga är omöjligt. Alltid någon som berättar för någon kompis som berättar för sin fru och resten kan du räkna ut...

Om ts mot förmodan är så jävla trög att han menar allvar, så är han tyvärr långt bortom att nå med logik likt din.

Detta kan omöjligen vara sant.
Citera
2024-02-25, 22:41
Medlem
Citat:

Bra hotell, god mat, gott*öl och bordellbesök (kvinnor i företaget tänkte jag bjuda på en spahelg). Eftersom jag har noll erfarenhet av tyska bordeller har jag några frågor: /.../

Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx

Hur har du tänkt att kvinnorna i företaget inte ska undra varför de blir bjudna på en annan "spavistelse" än den som herrarna i företaget åker iväg på? Dessutom så kanske de också är sugna på ett "äventyr" så länge som inte maken/pojkvännen får reda på det ...

Därutöver så är det som feemaxxx skriver näst intill omöjligt att hålla det hela "diskret" om det är flera inblandade. Även om jag tror att det är ganska få killar som skulle tacka nej till att ha sex med en vacker ung prostituerad om de blir bjudna på det, så kan det ändå var någon i din personal som är "principfast"(Du har ju själv skrivit att du inte tänkt knulla på bordellen). Hur har du tänkt hantera detta? Denne kommer ju att veta vad som har hänt under männens "spavistelse".
Citera
2024-02-25, 23:08
Moderator
Neksnors avatar
Som antytts i tråden, även om du skulle betala allt som rör bordellresan med egna skattade pengar osv så kommer det komma ut vad som hänt och då kan det bli ett helvete på jobbet även om inget brott har begåtts.

Så mitt tips är att hitta på en aktivitet som passar för både herrar och damer. Sedan kan schemat anpassas så att de som har intresse hinner med ett besök på bordellen som råkar ligga på bekvämt avstånd från hotellet.
Citera
2024-02-26, 01:40
Medlem
Mohaves avatar
Tack för goda råd!
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Därutöver så är det som feemaxxx skriver näst intill omöjligt att hålla det hela "diskret" om det är flera inblandade. Även om jag tror att det är ganska få killar som skulle tacka nej till att ha sex med en vacker ung prostituerad om de blir bjudna på det, så kan det ändå var någon i din personal som är "principfast"(Du har ju själv skrivit att du inte tänkt knulla på bordellen). Hur har du tänkt hantera detta? Denne kommer ju att veta vad som har hänt under männens "spavistelse".
Tänkvärt! Jag får nog revidera idén.

Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Så mitt tips är att hitta på en aktivitet som passar för både herrar och damer. Sedan kan schemat anpassas så att de som har intresse hinner med ett besök på bordellen som råkar ligga på bekvämt avstånd från hotellet.
Bra förslag! Det blir nog bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in