Citat:
Ursprungligen postat av
Mohave
Mitt företag kan summera ett fantastiskt 2023. Omsättning och resultat över alla förväntningar. Jag vill belöna mina medarbetare och tänkte mig en helg i Tyskland.
Bra hotell, god mat, gott*öl och bordellbesök (kvinnor i företaget tänkte jag bjuda på en spahelg). Eftersom jag har noll erfarenhet av tyska bordeller har jag några frågor:
1. Har ni tips på några bra städer och bordeller för ett sånt event? Vi blir nog cirka 10 gäster.
2. Går det att abonnera hela bordellen för en helg? Dvs inga andra gäster medan vi är där.
3. Går det att få premiumtjejer*mot extra betalning? Alltså inga gamla skabbiga luder utan unga fräscha tjejer.
4. Jag vill själv helst inte knulla på bordellen, men skulle gärna vilja filma aktiviteterna. Accepteras det mot en avgift?
Kan varmt rekommendera Artemis i Berlin. Du kan inte abbonera hela stället, men en egen våning med bar och brudar är inga problem. Jävligt fräscha fnask som även bor på bordellen, finns något för alla. Dom har bra catering också, finns bra hotell i närheten.
Hör av dig till dom, allt går att ordna!